Rustdag 2

26 augustus 2020 - Cambrai, Frankrijk

Het heeft de hele nacht ๐ŸŒ  flink gewaaid. Ik heb buienradar bekeken en het gaat alleen maar meer worden vandaag ๐ŸŒฌ WK 5/6. Dus ik besluit om niet te gaan fietsen ๐Ÿ™ƒ. Ik ben verder gaan slapen, lekker bakje koffie gezet en broodje gegeten. Het zonnetje schijnt. Op een picknickbankje achter de coniferenhaag heb ik plan Bย even goed bestudeerd ๐Ÿค“. Ik fiets sowieso door naar de Pyreneeรซn en dan kan het plan A of B het worden. Plan B is dat ik via Lourdes terugfiets naar Nederland (via de "oude wegen route") inย 50-tig dagen. En dat ik in Maastricht aankom op 13 oktober. En dat mijn mannetje โค daar staat te wachten ๐Ÿ˜Š. Vervolgensย ben ik Cambrai, een oude romeinseย provincie hoofdstad, gaan bekijken. En een tas meegenomen dan kanย ik gelijk even weer langs de Aldi. Het is een mooie stad, maar een drukke stad. Er is een Zeeman ( echt waar ๐Ÿ˜†), een prachtige Kathedraal Notre dame de Grace (deze ook even van binnen bekeken), een mooi stadhuis en er zijn oude vestigingswerken. Ik word echter wel drie keer bijna van de sokken gereden ๐Ÿ˜ฌ. Twee keer stond ik op de stoep, maarย ze parkeren hier gewoon op de stoep ๐Ÿคจ. En eenย keer loop ik zo de weg op, niet goed gekeken, komt er net een touringcar aan, pfiuwww. Mijn beschermengel doet goed haarย werkย  ๐Ÿ‘ผ. Terug op de camping ontmoet ik Jaap. Ook een fietser.ย Morgen ga ik weer fietsen ๐Ÿšฒ.

Fotoโ€™s

1. Cor & Cora:
    26 augustus 2020
    Je hebt groot gelijk dat je deze dag met die weersvoorspelling niet bent gaan fietsen.
    Je had nu mooi de tijd om alles goed te
    overwegen. En of het nu plan A of B wordt, ik blijf het een hele prestatie vinden.
    Maar dat beschermengeltje heeft goed zโ€™n werk gedaan ....
    Slaap lekker en veel succes weer voor morgen.
  2. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  3. Martin:
    26 augustus 2020
    Mooie foto's weer Marga. Ook wel eens lekker de toerist uithangen en wel op blijven letten hรฉ?
    In Friesland zijn we ook niet uitgevaren vanwege de storm.
  4. Marga:
    hoi, ja idd. Ik zat niet op te letten ๐Ÿ™ˆ. Wat een wind he pffff
  5. Nelly Demmer:
    26 augustus 2020
    Wat leuk , je verhalen , de foto,s en wat een avontuur . Ik vind je maar moedig . Succes weer morgen Marga.
  6. Marga:
    dank u e Nelly๐Ÿ˜€
  7. Dick van Leeuwen:
    26 augustus 2020
    Gelukkig, je leeft nog..:) Kan ik met een gerust hart gaan slapen....weer een mooi tocht morgen!!
  8. Marga:
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  9. Anne Meijer:
    26 augustus 2020
    Hoi Marga, goed van je dat je besloten hebt vandaag niet te gaan fietsen. Morgen weer een nieuwe dag en dat gaat je zeker lukken met die positieve instelling van je ! Liefs vanuit de ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ dijk en wees voorzichtig ๐Ÿ€
  10. Marga:
    dank je Anne๐Ÿ˜„
  11. Erna:
    26 augustus 2020
    Verstandig om de storm af te wachten! Veel te slecht weer om te fietsen ๐ŸŒฌ๐ŸŒง๐Ÿšดโ€โ™€๏ธ
  12. Marga:
    yep ๐Ÿ™ƒ
  13. Dick van Leeuwen:
    26 augustus 2020
    Loirdes lijkt mij ook een heel mooi plan! Ook stoer dat je dan weer terug fiets! En stoer dat je het lef hebt om je plan zo aan te passen aan de situatie!
  14. Marga:
    dank je Dick๐Ÿ™‚
  15. Erika:
    26 augustus 2020
    Hi Marga, ik blijf toch maar opnieuw wensen: wind in de rug ๐Ÿ‘en goed om te weten.
    : code oranje-geel of groen๐Ÿ™ƒin Almelo is altijd wat te doen๐Ÿ˜ƒfietse ๐Ÿ‘
  16. Marga:
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚
  17. Saskia:
    27 augustus 2020
    Gm Marga.... heb je goed geslapen? Wens je weer veel succes met fietsen... ๐Ÿ€Trouwens je beschermengel heeft goed haar werk(best) gedaan ๐Ÿ™๐Ÿผ pas goed op . Ps Lourdes en de Pyreneeรซn zijn erg mooi. Dikke ๐Ÿ’‹
  18. Marga:
    ja goed geslapen ๐Ÿ˜Š. Ja ik let op. Schrok best wel ๐Ÿ™ˆ
  19. Marieke Voskamp:
    27 augustus 2020
    Pfffff Marga wel goed uit kijken hรจ ..... wat een leuk stadje.....goed van je om niet te gaan fietsen ... wat je ook besluit... vind het super stoer.....hoop dat je lekker hebt geslapen... en vandaag weer hup op de fiets..... een goede dag gewenst....๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘. En uitkijken ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‰
  20. Marga:
    ja ik ben weer scherp๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  21. Ans Padt:
    27 augustus 2020
    Was ook geen weer zeg vreselijk. Lourdes bijzonder om te zien. Hopenlijk nu beter weer om weer op de fiets te stappen, blijf scherp en genieten!! ik geniet van je verhaal steeds weer. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ
  22. Marga:
    leuk om te horen๐Ÿ˜Š
  23. Margreet:
    27 augustus 2020
    Plan A of plan B Dat maakt niet uit eerst Frankrijk door Je geen zorgen maken hou het hoofd er bij๐Ÿ˜€De weg is het doel. Hels And Bels ๐Ÿฅฐ
  24. Marga:
    ja klopt ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
  25. Cor Bos:
    27 augustus 2020
    Hoi Buur, Plan 2 is zo gek nog niet volgens mij. Als de omstandigheden zijn zoals zoals heden ten dage dan moet je een en ander aanpassen en daar heb je prima rekening mee gehouden. Trouwens een ongeluk zit in een klein hoekje dat zie je maar weer, dus oppassen geblazen Marga.
    De foto's zijn weer top en je ziet zo heel wat van al die plaatsen die je aandoet nietwaar.
    Nou, veel succes met de verdere reis en we horen wel weer hoe het is verlopen.
    Gr, Cor
  26. Marga: