Dag 57 Vorden - Almelo

24 oktober 2020 - Almelo, Nederland

Vanmorgen eerst even naar de stal gelopen en bijΒ de kalfjes kijken. Er liggen ook twee pasgeboren kalfjes ❀. EnΒ bij de koeienπŸ„, die waren net gemolken! Wat een mooi bedrijf en gezin hebben Gerrit en Marieke! Prachtig. Ik krijg gezelschap van Tony! Zij woont ook in Vorden en ik ken haar van de fietsreis 🚲 naar Rome. Toen hebbenΒ we Tony en haar zus ontmoet! Enthousiast als Tony is, gaat ze een stuk met mij mee fietsen. Ze heeft koffie β˜•πŸͺen koeken mee. Door de achterhoek richting Twente. Knooppunten route gevolgd. Na de koffiepauze gaat Tony weer naar huis. Het was heel gezellig 😊. Dan alleen weer verder, moet een beetje voor mezelf afscheid nemen van de fietstocht en het fietsen.Β Annemiek, vriendin, belt om te vragen waar ik fiets. Ik geef het aan maar ze is alweer te ver van me vandaan. Annemiek is een fanatiek wielrensterπŸš΄β€β™€οΈ! Mooi door het bos en over de landweggetjes verder. Ik ben vlakbij Rijssen en ik denk dan kan ik ook over Nijverdal gaan en mijn schoonouders verrassen. Dan kom ik Jeanine tegen op haar racefiets, wat een toeval. Ze fietst ook een stuk mee door Rijssen naar Nijverdal. Wat een gezelligheid πŸ˜‡. SchoonmoederΒ is thuis! Zij heeft tijdens mijn weg zijn elke week éénΒ dag geholpen met de was en huis schoon houden. Zo'n lief en tof mens 😊❀. Dan naar Aadorp fietsen en bij mijn ouders gezwaaid voor het raam (i.v.m. corona). Prachtig! Ze zijn allemaal blij dat ik er weer ben 🀣. En naar Almeloooo. Annemiek staat me op te wachten wat leuk en fietst een klein eindje mee. Kom ik in mijn straat en ik zie allemaal vlaggen en de buren, vrienden, familie en mijn gezin staan teΒ applaudisseren!! En mijn hond, Doekle! Ik krijg het even te kwaad.Β Β Sarah'sΒ staan er enΒ een spandoek van de vriendinnen. En een grote vlag van KWF. Geweldig, zo mooi!! πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

1. Erika Jansen:
    24 oktober 2020
    Geweldige prestatie en geweldig bedrag!!
    Bedankt, lieve Marga, voor je prachtige reisverslagen! Elke dag weer een genot om te lezen en je foto’s te kijken. Je bent absoluut een topper!!πŸ‘ŒπŸΌπŸ’ͺπŸΌπŸš΄πŸΌβ€β™€οΈπŸ₯°
  2. Marga:
    24 oktober 2020
    πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡ bedankt voor het volgen!
  3. Leonie:
    24 oktober 2020
    Welkom thuis! Wat heb je het goed gedaan!
  4. Marga:
    πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  5. Paulien:
    24 oktober 2020
    Wat mooi dat je eerst naar je schoonouders en ouders bent gegaan ,lief hoor.
    Wat. Een onthaal. En je behaalde bedrag. Super dat had je in je stoute dromen niet durven dromen,
    Ik weet nog op tal 1 zeg je,ohhhh vindt het zoveel ik haal het nooit,maar zie hier het eind resultaat,.
    Geniet van het thuis zijn.
  6. Marga:
    24 oktober 2020
    πŸ˜‡πŸ˜‡ ik had het niet gedacht het is 6252 euro πŸ˜…πŸ˜…
  7. Astrid:
    24 oktober 2020
    Marga, wat een prestatie! Je bent ook een inspiratiebron voor mij, ik zit er namelijk sterk over te denken om over twee jaar (dan word ik 50) een fietstocht te doen in Spanje. πŸš΄β€β™€οΈπŸ˜˜
  8. Marga:
    24 oktober 2020
    O moet je doen πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜„
  9. Trudie:
    24 oktober 2020
    Marga, Ik heb je al die tijd gevolgd en wat n knappe prestatie. Ook de energie nog over te hebben om elke dag n blog te schrijven. Welkom thuis dat zal inderdaad even wennen zijn. Het allerbeste toegewenst en wie weet horen we weer van jou. Groeten van Trudie
  10. Marga:
  11. Dick van Leeuwen:
    WELKOM THUIS!
  12. Dick van Leeuwen:
    24 oktober 2020
    WELKOM THUIS!! Hoeveel kilometer heb je nu in totaal afgelegd, in hoeveel dagen?
  13. Marga:
    Dank je, πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
    3672 km 57 fietsdagen
  14. Tony Lichtenberg:
    24 oktober 2020
    Marga, geweldige prestatie. Je bent een mooi mens met een sterk lijf. Die dit even doet voor het goeie doel. Topper.
  15. Marga:
    πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡ dank je
  16. Alice:
    Geweldig Marga!!!
    Wat heb jij een ontzettende knappe prestatie geleverd!
    Elke avond keek ik uit naar je verhaal.
    Ik ga het missen.
    Bedankt voor je mooie verhalen en welkom thuis. πŸŽ‰πŸ’πŸ˜˜
  17. Marga:
    24 oktober 2020
    Dank jeπŸ˜‡πŸ˜‡ en heel erg bedankt voor het volgen πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
  18. Sandra Wolbert-Rademakers:
    24 oktober 2020
    Super Marga, knap gedaan. Wat een bijzondere herinnering. Hoop dat je nog even tijd hebt om bij te komen, voor het dagelijkse leven en werk weer begint.
  19. Marga:
    24 oktober 2020
    BedanjtπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡. Pas in november weer werken
  20. Monique Lenters:
    24 oktober 2020
    Wat super knap wat je gepresenteerd hebt en wat heb jij een enorm doorzettingsvermogen!!!!! Een diepe buiging.πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
    Welkom thuis!😘
  21. Marga:
    πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜Š
  22. Simone:
    24 oktober 2020
    Wat een prestatie van jou en wat een warm welkom thuis voor je! Hele diepe buiging voor je!
    Welkom Thuis!!
  23. Marga:
    Mooi he πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
  24. Marga:
    πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‡
  25. Jeanine herlaar:
    24 oktober 2020
    Lieve Marga, Wat fijn dat je de reis hebt volbracht zonder noemenswaardige technische mankementen en nog belangrijker..ziekte😚. En wat vond ik het gaaf dat ik je gisteren β€œgevonden” heb tijdens je laatste etappe. Heb ik stiekem ook een klein onderdeeltje van je reis mee mogen fietsenπŸ˜ƒ. Het was hartverwarmend om te zien hoe jij jullie straat in kwam rijden met het applaus en gejoel van iedereen❣️
    Wat een prestatie en wat een mooi bedrag tbv het KWF!
    Ik ga je reisverslagen missen; dank voor de leuke verhalen en prachtige foto’s😘
    We zien elkaar (hopelijk) snel in een HAVO-dames uitjeπŸ˜€πŸ₯³
  26. Marga:
    24 oktober 2020
    Jij ook bedankt voor het mooie ontvangst en het volgen πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  27. Mirjam:
    Wat een bedrag! Top!
    En hoe fijn weer in je eigen bed te liggen!
  28. Marga:
    24 oktober 2020
    Zo fijn, eigen bed πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  29. Jannie lubberts:
    24 oktober 2020
    Marga vanaf het moment dat ik op fb ontdekte dat je op met een solo fietsreis bezig was ben ik je gaan volgen Wat een geweldige prestatie heb je geleverd en en wat heb je mooie herinneringen gemaakt voor jezelf en je familie. Je kunt met recht trots zijn op jezelf. En nu weer wennen aan het (nieuwe) normaal.
  30. Marga:
  31. Monique:
    24 oktober 2020
    Wat een prachtig welkom na je bijzondere reis! Heb echt zΓ³ enorm veel respect voor hoe jij dit gedaan hebt; diepe buiging!
    En echt jammer dat we elkaar onderweg niet troffen gister....
  32. Marga:
    24 oktober 2020
    Heel er bedankt !!! Ook voor het volgen πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡. Idd jammer dat we elkaar niet troffen !!
  33. Ans:
    24 oktober 2020
    Wat fijn dat je weer thuis bent!!πŸ€
    Wat een prestatie; geweldig!! Ik zal je reisverslag met hele mooie foto’s missen; wat een leuke stukjes schreef je en dat elke avond weer ook na heeeeel veel kilometers. Petje🧒 af !
    Hopelijk ben je snel weer aan het thuis ritme gewend. Deze ervaring nemen ze niet meer van je af πŸ‘πŸ»πŸ€πŸ˜˜
  34. Marga:
    24 oktober 2020
    Dank jeπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜Š. En heel erg bedankt voor het volgen😊😊😊
  35. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    24 oktober 2020
    Wauw wat mooi! Het was genieten jou te volgen! Jij hebt een geweldige prestatie geleverd! Een bijzondere fietstocht, mooie verhalen en schitterende foto’s.
    Wat een mooie afsluiting langs familie en dan het feestelijke onthaal thuis.
    πŸ₯³πŸŒΉπŸ‘πŸ» Mooi! Groet.
  36. Marga:
    Dank je Pauline. Super dat je me gevolgd hebtπŸ˜‡πŸ˜‡
  37. Martien Deijsselberg:
    24 oktober 2020
    Dat is mooi thuiskomen zo! Veel respect dat je het ondanks alle veranderingen en regen toch hebt afgemaakt. En wat een dagafstanden! Dat red ik nog niet (misschien wel nooit meer), maar goed om te zien dat het wel weer mogelijk is na borstkanker.
  38. Marga:
    24 oktober 2020
    Dank je, πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡. Het was prachtig
  39. Jannie en Piet:
    24 oktober 2020
    Chapeau Marga, bewondering voor prestatie!! Fijn dat we je hebben leren kennen. Het ga je goed, blijf gezond!! Lieve groet van Piet en Jannie uit Lurcy le BΓΆurg.πŸ₯°
  40. Marga:
    24 oktober 2020
    Dank je. Ik vond het ook super mooi jullie te hebben ontmoet πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
  41. Klaas:
    24 oktober 2020
    Hoi Marga, wat een fantastische prestatie! Geweldig!! Welkom terug in Almelo!
  42. Marga:
  43. Annemiek Geertsma:
    24 oktober 2020
    Knap hoor Marga, ik zag je net voor het winkelcentrum de wijk in fietsen. Gefeliciteerd!!
  44. Marga:
    O echt, hahaπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
  45. Cindy snoek:
    24 oktober 2020
    Heel knap gedaan, je mag trots zijn op jezelf! Nu lekker genieten van het thuisfront
  46. Marga:
  47. Dick van Leeuwen:
    24 oktober 2020
    3672! Onvoorstelbaar! Dat is een retourtje Madrid! Hoewel ik jouw verhalen natuurlijk gevolgd heb zou ik je tzt nog veel willen vragen! Maar nu eerst weer acclimatiseren!! Chapeau
  48. Marga:
    Haha πŸ˜…πŸ˜…
  49. Ton Fransssn:
    Hallo Marga,
    Proficiat, topprestatie. En natuurlijk ook voor Huub en de kinderen, die je al
    die tijd hebben moeten missen. ( en ook de hond begreep ik ! ) Geniet nog maar lang na en doe maar even rustig aan, als dat kan !!
    Hartelijk groet,
    Ton
  50. Marga:
    Dank je!! πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  51. GabriΓ«lle:
    24 oktober 2020
    Gefeliciteerd topper. Wat ontzettend goed gedaan πŸ₯‚πŸΎ. Trots op jou!! Nu lekker weer bijkomen en herinneringen ophalen. Dankjewel voor alle mooie verhalen 🌺
  52. Marga:
  53. Wilma Raats:
    25 oktober 2020
    Topper ❀️ Wat heb ik genoten van je reis en wat ga ik dit missen! Ondanks dat we elkaar nog nooit gezien hebben voelt het na deze reis en verslagen niet meer zo. Heel veel geluk wens ik je verder Marga. Gefeliciteerd en bedankt vd mooie verhalen πŸ₯°
  54. Marga:
    Ah dank je Wilma 😊😊πŸ₯°πŸ₯°
  55. Elise en Marcel:
    25 oktober 2020
    Gefeliciteerd Marga met je geweldige avontuur.
    We hebben elke dag volop genoten van je reisverhalen.
    Succes en geluk wensen we je verder, en, BLIJF GEZOND
    πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻