Dag 55 Kanne - Kessel

21 oktober 2020 - Maastricht, Nederland

Goed geslapen, mijn eigen brood en banaan opgegeten, fiets opgepakt en ik krijg zoals afgesproken nog een bakje koffie. Gratis! Wat leuk πŸ˜ŠπŸ˜‡. Het regent iets als ik weg fiets. Ik kom gelijk de grenspaal tegen en ben in Nederland. Nog steeds zeg ik "bonjour" als ik mensen tegen kom πŸ€¦β€β™€οΈ. Ga eerst naar Maastricht en dan moet ik nog even een route hebben naar Kessel. Eerst op Google maps gefietst. Ik word op een voetpad gestuurd en kon er met de fiets niet door, mmm...Β terug dan maar. Ouder stel geeft me een tip, ik volg dit op en kom dan een knooppuntenroutebord (lang woord πŸ˜‚) tegen. En fiets van knooppunt naar knooppunt, prachtig 😊😊😊. De zon 🌞 is gaan schijnen (zelfs lange broek uit moeten doen) en het waait hard πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨. Windstoten van wel 7/8. Ik heb de wind in de rug en soms opzij dan moet ik de fiets met moeite rechtop houden! Onder eikenbomen is het echt gevaarlijk πŸ‚πŸπŸ˜…. Laatste stuk toch maar even rechtstreeks gefietst via Google maps omdat ik nog een eindje moet, totaal ongeveer 80km. Het lijkt wel of ik elektrisch fiets 🀣, 30 km per uur. Ik ga naar Ton in Kessel. Ton hebben Huub en ik ontmoet 4 september tijdens de fietstocht. Ton fietste ook naar Tours en is toen met Huub mee teruggereden naar Nederland. Hij heeft (nog) een B&B in Kessel.Β Hier kan ik overnachten. Ik word goed verzorgd! Gebak en koffie, warm eten en een luxe bed πŸ₯°. Heel fijn ❀.

1. Anne Meijer:
    21 oktober 2020
    Lieve Marga, nog eventjes flink doortrappen in de hoogste versnelling met de wind in de rug. Voordat je het weet zie de kerktoren van Almelo. Liefs en tot gauw πŸ€
  2. Marga:
    Bijna .....πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
  3. Wilma Raats:
    21 oktober 2020
    Welkom terug in Nederland πŸ‘ ik zeg het nog maar eens wat een prestatie πŸ’ͺ🏽 En wat ga ik je mooie verhalen missen!
  4. Marga:
    Dank je, πŸ™ƒπŸ™ƒ
  5. Margreet:
    Hoi Marga je bent weer in Nederland en zowat thuis Geweldig goed gedaan Top
    Ik ben ook zowat thuis maar dan in Spanje. Van Bilbao naar Pinoso nu zijn we met dag 10 bezig. Cuenca gezien Geweldig mooi hier. Ik hoop dat je Spanje nog eens gaat doen Je bent welkom zie Vrienden van de fiets. NL
    Veel succes verder Hartelijke groet Margreet
  6. Marga:
    22 oktober 2020
    O geweldig Margreet! Ik wil heel graag nog eens fietsen in spanje😊😊
  7. Ans Padt:
    Bijna Home Sweet Home, wat een prestatie.πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  8. Marga:
    22 oktober 2020
    Weet je nog toen ik wegfietste
    .....πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ uit Haarlem
  9. Paulien:
    22 oktober 2020
    πŸš΄πŸ»β€β™€οΈZe die laatste kilometers. En dan weer heerlijk bij je gezinnetje.
  10. Marieke Voskamp:
    22 oktober 2020
    Oh je bent in Nederland super!!!
    Nog even en ben je weer thuis bij je familie geniet van je laatste dagen zet hem op! Super hoor😘
  11. Dick van Leeuwen:
    22 oktober 2020
    Wat een luxe ineens + eikels + wind in de rug.....op naar huis.
  12. Saskia:
    Welkom in Nederland.... Yeahhh πŸ˜€
    Hopelijk heb je goed geslapen op Nederlandse grond πŸ˜‰
    Een goede fietsdag gewenst en véél Liefs van hier.
    Dag lieve Marga 😘
  13. Monique Lenters:
    22 oktober 2020
    Wat fijn dat je zo welkom werd geheten in Nederland, lekker zonnetje,de wind in de rug en een heerlijk onderkomen!πŸ₯°
    Veel fietsplezier weer vandaag, je bent bijna thuisπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ€—
  14. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    Yoepie! πŸ₯³πŸ₯³
  15. Bea Greveling:
    22 oktober 2020
    Om je te verwelkomen: Bonjour Marga, welkom in Nederland.
  16. Marga:
    πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
  17. Tony Lichtenberg:
    22 oktober 2020
    Welkom thuis bij je gezin. Dat wordt wel acclimatiseren. Je hebt het beregoed gedaan. Dat ga jij je levenlang niet vergeten. Enne .... Wat ga ik je verhalen en foto's missen. Ik kom jullie een keer opzoeken. Oké 😘😘😘
  18. Marga:
    23 oktober 2020
    πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ moet je doen tony!!!
  19. Mirjam:
    22 oktober 2020
    Fijn dat je weer terug bent in Nederland!
  20. Marga:
    Ja 😁😊
  21. Marga:
    😊😊😊😊
  22. Marjan:
    22 oktober 2020
    Lekker weer terug in eigen land, nog een klein stukje πŸ˜…
  23. Marga:
    😊😊😊😊
  24. Ingrid:
    22 oktober 2020
    Welkom in Nederland! Nog een paar dagen en dan in bij je gezin en in je eigen bed! Veel plezier de laatste km!
  25. Marga:
    Dank je😊
  26. Leo:
    22 oktober 2020
    Dag Marga. Wij kennen elkaar niet maar vanaf het moment dat ik je eerste verhalen heb gelezen was ik hierdoor gegrepen en heb elke paar dagen alles gelezen. Fantastisch wat je gedaan hebt en ik bewonder je doorzettingsvermogen. De regenachtige periode waar je besliste om door te gaan heb ik mn petje afgenomen, wat een goede beslissing om door te fietsen naar huis.Veel plaatsen waar je langs en door gefietst bent ben ik ook geweest en was voor mij een reis in het verleden en heb van je verhalen genoten. Fijn dat je je reis hebt gedeeld en wens je een goede thuiskomst. β€œEen mens de van huis weg gaat komt anders terug” beste Groet Leo
  27. Marga:
    Dank je Leo, heel mooiπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜™