Dag 46 Lurcy le bourg - Vezelay

10 oktober 2020 - Corbigny, Frankrijk

Afscheid genomen van Jannie en Piet! Ik krijg een halve zak met walnoten mee, die bij hun van de boom zijn gekomen. Heerlijk! πŸ˜‹ Wat een fantastische lieve mensen zijn Jannie en Piet. En wat wonen ze mooi 😍. Bij het weggaan zit ik te twijfelen of ik via Viliaine weer naar de route moet fietsen of een weg met meer daling richting Moussy. Gisteren, voordat ik bij Jannie en Piet aankwam, leuke ontmoeting met een FransmanΒ gehad en zijn hondje πŸ•. Hij vertelde dat hij een huis bij Viliaine aan de route heeftΒ en speciaal een bankje heeftΒ gemaakt voor zijn huis🏑 voor pelgrims. Ik zei, dan kom ik morgenvroeg bij je langs en ga ik rusten op het bankje als jij dan koffie β˜• voor me hebt, grapte ik nog....Ik heb vanmorgen dus voor de andere route gekozen met de gedachte hij zal wel niet op mij wachten.... En ik krijg een appje van Jannie dat hij bij hun aan de deur was geweest met een kadootje voor mij.... OΒ neeπŸ˜”,Β  ik had naar het bankje moeten gaan, zo'n spijt!Β Ik fiets verder door een soort van Teletubbie landschap, zonnetje schijnt af en toe en ik zie zelfs de regenboog. Ik ga naar Vezelay en als het goed is mijn gezin (behalve Luuk, die is druk met school) daar ook πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°. Het is herfstvakantie en zijΒ dachten we gaan moeders even opzoeken! Eerst zie eerst Bram die staat in de bocht mij op te wachten, rent mee en dan zie Merel, Noortje en Huub. Poeh, ik wordt er emotioneel van! Tijdens het fietsen vandaag heb voorΒ mezelf besloten dat ik de tocht af ga maken! Tot aan Almelo = Finisterre πŸ˜‚.Β

1. Paulien:
    10 oktober 2020
    Wat super knap van je. Mooi gezellig even samen,dat zal je goed doen. πŸš΄πŸ»β€β™€οΈZe morgen.
    Heerlijk vooruitzicht mooi even een kleine vakantie voor het thuisfront.
    Geniet ervan.
  2. Marga:
    Yep πŸ™‚πŸ™‚πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜Š
  3. Erika Jansen:
    10 oktober 2020
    Marga, wat knap dat je doorfietst! Jeetje, wat een doorzettingsvermogenπŸ‘ŒπŸΌ
    En lekker ff genieten van je gezinnetje!, wat zul je ze gemist hebben!
  4. Marga:
    11 oktober 2020
    Ja ik moet het even afmaken voor mezelf πŸ˜„
  5. Ineke Barink:
    10 oktober 2020
    Mooi Marga! Geniet van de rest van je reis.
    Wat een mooie blauwe luchten!
  6. Marga:
    Mooi he😊😊😊
  7. Ellen & Thirza:
    10 oktober 2020
    Wat ben jij een Super Kanjer!!
    Morgen lekker genieten, lieverd....en we blijven je volgen hoor
  8. Marga:
    😊😊😊😊
  9. Saskia:
    10 oktober 2020
    Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt πŸ‘ŒπŸΌ
    En wat fijn dat Huub,Merel,Noortje, Bram bij je zijn .Geniet van elkaar ❀
    En fijn dat je nu besloten hebt wat je gaat doen. Echt knap hoor πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼
    Succes gewenst πŸ€
    Ben benieuwd wat je nog meer gaat beleven onderweg πŸ˜€
    Dikke knufff en Welterusten voor straks 😘
  10. Marga:
    Was gezellig vandaag 😊😊😊
  11. Anne Meijer:
    10 oktober 2020
    Hoi "buuf" top dat je over ongeveer twee weekjes de πŸ‘πŸ‘ dijk op fietst.
    Heel mooi dat jij je gezin hebt kunnen zien vandaag! Nu gaan de aankomende dagen nog sneller voorbij. Liefs πŸ€
  12. Marga:
    Ja over 2 weekjes ben ik er zeker weer πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
  13. Alice:
    10 oktober 2020
    Wat knap dat je naar huis fietst. πŸ’ͺ
    En met de boost van je gezin komt dat vast goed!!!
    En wij kunnen nog fijn even genieten van je mooie verhalen.
    Welterusten en fietse morgen. πŸ€—
  14. Marga:
    😊😊😊
  15. Everdien Companje:
    10 oktober 2020
    Wat fijn dat de kinderen er zijn! En wat knap dat je doorzet! Geniet en succes hoor πŸ€πŸ€©
  16. Marga:
    😊😊😊😊
  17. Jeanine herlaar:
    10 oktober 2020
    Geweldig dat je door gaat! Wat een karakter heb jij! πŸ‘πŸ»πŸ’ͺ🏻 Wat een doorzettingsvermogen! En wat mooi en fijn voor je om met je lieve gezin herenigd te zijn voor een aantal dagen. Geniet van de komende dagen, samen met hen en alvast β€œtoi toi” voor het vervolg van je reis!! Bedenk ,lieve Marga, dat er velen met je β€œmee reizen” getuige alle reacties op je blog. Go for it, lieve Marga! Je kunt hetπŸ’ͺ🏻😘 stay healthy, stay safe❣️
  18. Marga:
    Dank je Jeanine πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  19. Nelly Demmer:
    11 oktober 2020
    Hoi Marga, allleen maar bewondering, stoer mens en heerlijk dat je je gezin weer hebt gezien , je kinderen en je man,dat is belangrijk. liefs,Nelly
  20. Marga:
    Klopt πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  21. Manita de Kinkelder-de Roo:
    11 oktober 2020
    Wat ben je toch een volhouder! Ik doe het je niet na! Respect voor jou dat je doorfietst naar huis! Fijn dat Huub & kids je onderweg weer even komen ondersteunen. Jij fietst overigens ruim 2500 km en er gebeurt niets en Huub maakt een fietstocht en bteekt z'n arm. Karaker Marga...zet 'm op!! Ik vind dat er nog wel wat donaties mogen bijkomen voor jouw geweldige fietstocht voor KWF.
  22. Marga:
    11 oktober 2020
    Ja vind ik ook Manita πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
  23. Dick van Leeuwen:
    11 oktober 2020
    En, hoe is het met je hand?
  24. Marga:
    11 oktober 2020
    Goed, hij trok weer helemaal bij, toen ik het haarelastiekje verwijderd had 😊😊😊
  25. Dick van Leeuwen:
    11 oktober 2020
    Wilde nog aanvullen....gaat gewoon door. Niets aan de hand....🀣
  26. Marga:
    Nee, niet aan de ......hand 🀣🀣🀣
  27. Marieke Voskamp:
    11 oktober 2020
    Wauw!!!! Wat stoer van je ! En wat geweldig om toch je gezin even te zien! Top!! Ik kan dus nog gezellig genieten van je verhalen en prachtige foto’s! Go for it!!!πŸš΄β€β™€οΈπŸ’ͺπŸ‘ŠπŸ˜˜
  28. Marga:
    Tnx πŸ˜„πŸ˜„
  29. Mirjam:
    11 oktober 2020
    Wat stoer om door te gaan! Top!
    Kunnen we nog even door gaan met genieten!
    Daarvoor verdien je nog een donatie!
  30. Marga:
    Ahhhh, dank je 😁😁😁
  31. Monique Lenters:
    11 oktober 2020
    Whooo Marga, wat super knap dat je doorfietst! πŸ’ͺ🏻Hoeveel kilometer komt er dan nog bij? Fijn dat je gisteren ( en misschien ook vandaag) jouw gezin om je heen hebt. πŸ€—
    Heel veel fietsplezier de komende tijd!πŸš΅β€β™€οΈ
    Leuk dat ik nog even van jouw verhalen en foto’s kan genieten.😊
  32. Marga:
    Ik moet nu nog ongeveer 900 km
  33. Elise en Marcel:
    11 oktober 2020
    Wat een super goede keuze van je.
    Door tot Finisterra. πŸ˜‰
    Geniet van jullie ontmoeting met je familie in het mooie Vezeley.
    En een goede reis verder. We blijven genieten van je verhalen elke dag.
    Geniet. πŸš΅πŸ»β€β™€οΈ πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻
  34. Marga:
    Dank je πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‡πŸ˜‡
  35. Astrid:
    11 oktober 2020
    Ik bewonder je doorzettingsvermogen Marga. πŸ€—
  36. Marga:
    πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
  37. Klaas:
    11 oktober 2020
    Wat een volharding! Net als Maria Magdalena. Bezoek je nog even de bΓΆtkes van haar in de crypte van de basiliek in VΓ©zelay? Hartelijke groet aan jouw hele familie!
  38. Marga:
    Ja gedaan!!πŸ˜†
  39. Ans Padt:
    11 oktober 2020
    Wow wat een doorzettings vermogen om naar huis te fietsen. Alle respect voor jouw. Nu gezellig met je gezin dat geeft ongetwijfeld energie extra. Hoop dat je een warm onthaal staat te wachten wanneer je in Almelo komt. Heb je zo verdiend πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  40. Marga:
    12 oktober 2020
    Ik zou zo graag mijn hond willen knuffelenπŸ™‚
  41. Liesbeth:
    11 oktober 2020
    Marga wat ben je toch een doorzetter! Wat dapper en stoer van je dat je toch nog door fietst naar huis! πŸ’ͺπŸ’ͺ Wat fijn voor je dat je Huub & kids nu weer even ziet zodat je nu even samen kunt genieten en een β€œboostβ€œ krijgt van hun. Marga heel veel fietsplezier de komende tijd topper!! πŸ€πŸš²πŸ₯‡πŸ˜˜
  42. Marga:
    😊😊😊
  43. Erika:
    11 oktober 2020
    Hi Marga, je doorzettingsvermogen is niet te toppen. Wat ben je toch een kanjer. En wat mooi het support van je gezin en al die lieve mensen die je mag ontmoeten. lieve groet uit Almelo
  44. Marga:
    Mooi he πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°