Dag 43 La Chatre- st. Amand-Montrond

7 oktober 2020 - Saint-Amand-Montrond, Frankrijk

Als het goed is, regent het niet! πŸ™ƒ. En het klopt πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ! Yes, geen regenjasπŸ§₯ aan en gaan met de banaan 🍌. Heerlijk fiets ik! Door dorpjes, langs kerken en weilanden! Ik kom hier voornamelijk witte koeien tegen πŸ€”. De zwermen mussenΒ vliegen van de ene struik naar de ander langs de kant van de weg. Ik zie ook vaak een valk , maar zo'n beest laat zich niet op de foto te zetten πŸ˜•.Β Β De route is heuvelachtig met een paar pittige klimmetjes en een aantal lange afdalingen, 45 km/uur op de teller gehad! Harder durf ik niet, 😜! Het was weer goed fietsen!

1. Monique Lenters:
    7 oktober 2020
    Wat heerlijk, een droge dag!! Ik wens jou morgen nog zo’n dag toeπŸ‘‹πŸ»
  2. Marga:
  3. Margreet:
    7 oktober 2020
    Hoi Jij weet van volhouden zegπŸ‘ Ik had het helemaal gehad met de regen en de harde wind. Ik ben met de trein naar Bordeaux gegaan. Top πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈ
  4. Marga:
    Ah bij Bordeaux super
  5. Dick van Leeuwen:
    7 oktober 2020
    Jouw verhaal en plaatjes tot me genomen, evenals al die boeiende verhalen in het tijdschrift "De Wereldfietser" waar jouw avontuur ook kort wordt beschreven. En dat allemaal veilig en warm, thuis op de bank....:) Daarvoor toch ook nog wel ff snel een rondje van 25km gefietst.....:)
  6. Marga:
    πŸ™‚πŸ™‚πŸ™‚
  7. Paulien:
    7 oktober 2020
    Wat fijn hΓ¨, mooi droog weer. Dan fietsten toch net iets mooier en fijner. Op naar morgen met ook droog weer. πŸš΄πŸ»β€β™€οΈZe morgen.
  8. Marga:
  9. Erika:
    7 oktober 2020
    slaap lekker en een super leuke dag morgen. dat het een kadotje mag zijn met stralende zon β˜€οΈ 😎
  10. Marga:
    Dank je 😊😊😊
  11. Mirjam:
    7 oktober 2020
    Wat fijn een droge dag! En wat een prachtige foto’s weer!
  12. Marga:
  13. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    7 oktober 2020
    Yoepie een mooie dag! Leuk!
    Hier is het onstuimig, vandaag gekozen voor de auto, πŸ₯Ί, mijn excuus was dat ik een groot pakket moest meenemen. 🀣 morgen neem ik weer de fiets. Jij hebt een mooi eind gefiets! Mooie dag morgen! Groetjes
  14. Marga:
    🀣🀣🀣
  15. Tony Lichtenberg:
    7 oktober 2020
    Wat ben je toch een kanjer. Diep respect voor hoe je de draad weer oppakt. Vandaag belde Klaas van de Reitsmagroep mij en die wilde jouw volgen maar wist niet hoe. Ik heb hem jouw site doorgegeven. Veel liefs van mij.
  16. Marga:
    Wat leuk, zeg! Bedankt, lieve Tony πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‡
  17. Saskia:
    8 oktober 2020
    Goedemorgen.... wat fijn dat het weer dit keer meewerkte πŸ˜‰ . Heerlijk fietsen dan hΓ¨πŸ‘ŒπŸΌ
    Hoop dat je vandaag ook een droge en fijne dag hebt. Fiets ze ben benieuwd wat je vandaag weer allemaal meegaat maken πŸ“· en tegen komt 😊
    Dikke knufff 😘
    Dag 🌻
  18. Marga:
  19. Marieke Voskamp:
    8 oktober 2020
    HΓ© wat fijn een droge dag dat fietst toch lekkerder, hoop dat je vandaag weer zo’n dag krijgt.....πŸš΄β€β™€οΈ
  20. Marga:
    Mooi he, scheelt zoveel!
  21. Lidy Mager:
    8 oktober 2020
    Geweldig ik lees net je verhaal voor het eerst in de wereldfietser En raak enthousiast dit gaan we ook doen super!
    Succes en veel fiets plezier!
  22. Marga:
    10 oktober 2020
    Wat leukπŸ˜„! Doen, zou ik zeggen!!
  23. Cor Bos:
    Ha die Marga,
    Ik zei je al na regen komt zonneschijn dus zoals je al zei gaan met die banaan. Je fietst door een prachtig land met leuke schilderachtige dorpjes. Deze reis op je fietsie moet je het ultieme vrijheidsgevoel geven. Iedere dag iets anders zien maakt het pas leuk. Nou, veel succes met je verdere tocht.
  24. Marga:
    Ja dat is zo😊😊