Dag 32 Orolan st Marie - Lourdes

22 september 2020 - Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk

Zo, even de tas uitschudden voor dat ik er weer spullen in doe. Ik hoor: plok! Huh, de tas was toch leeg? Och, een slakkenhuis 🐌 met slak ligt voor mijn voeten. Nou, die is ook wakker 😄. Voorzichtig met huisje op een blaadje gezet. Ik pak mijn windjack en daar kruipt net een spin 🕷 in weg! Ook even mijn jas uitschudden. Vervolgens de tent opruimen en daar zit een naaktslak lekker te zitten. Die er ook voorzichtig vanaf gezet en hij vertrekt naar een ander plekje! Allemaal beestjes vanmorgen, ben er druk mee 🤣. Ik fiets Orolan st marie uit. Even kijken hoe ik precies weer op de route kom. Dan komt er een fransman naar me toe en vraagt of ik de weg wel weet? Ik zeg gelijk: I know the way 😄!  De route gaat langs de uitlopers van de Pyreneeën. Het is zo mooi. Je kunt het niet in een foto vangen. Prachtig! De weg kronkelt langs de berg. Ik moet een aantal klimmetjes maken. In de weilanden staan grazende koeien en schapen met bellen om hun nek. Wat een gezellig geklingel.  En zwiepende staarten, prachtig! Ik kom na 70 kilometer aan in Lourdes!!! Morgen ga ik rondkijken!

1. Dick van Leeuwen:
    22 september 2020
    Ik geniet lekker mee! Ben ook reuze benieuwd naar Lourdes! Welterusten voor straks...
  2. Saskia:
    22 september 2020
    Je hebt weer héél wat kilometers gemaakt 💪🏼💪🏼 knap hoor. En een hele beestenboel op je pad 😉
    Slaap lekker voor straks. Dikke 💋 en alvast een mooie en fijne dag gewenst voor morgen ... Lourdes bewonderen😇😇
  3. Astrid:
    🕷️🕸️🐌Prachtige tocht vandaag en aangekomen in Lourdes. Goed bezig 🙃
  4. Anne Meijer:
    22 september 2020
    Wat fijn Marga dat je bent aangekomen in Lourdes. Opnieuw een hele prestatie van je. Liefs vanuit de 🐑🐑 dijk 🍀
  5. Paulien:
    23 september 2020
    Heel veel plezier in Lourdes en doe Maria de groetjes van me. Steek maar een kaarsje voor me op. Maak je 5 euro over .🕯bedankt
  6. Manita de Kinkelder-de Roo:
    23 september 2020
    Mooi verhaal weer. Maak maar veel foto's van Lourdes. En dan op de weg terug. Echt fantastisch dat je dit onderneemt.
  7. Marga:
    😊😊
  8. Mirjam:
    Prachtige foto's!
    Heel veel " plezier" ( ik weet niet of dat het juiste woord er voor is) in Lourdes!
  9. Cor Bos:
    23 september 2020
    Proficiat Marga, Lourdes is bereikt en dat is al een hele prestatie op zich.
    Hopen dat Lourdes het speciale gevoel bij je opwekt, wat zoveel mensen zeggen te hebben meegemaakt.
  10. Marga:
    😊😇
  11. Mirjam:
    23 september 2020
    Er is een webcam bij de grot van Lourdes: kun je meekijken!
  12. Marga:
    Ja he😀