Dag 22 Lusignan - Chef-Boutonne

10 september 2020 - Lezay, Frankrijk

Eerst ga ik ontbijten samen met Oliver. Hij doet op zijn stokbrood eerst heeeel veeeel mayonaise, ieeee bah 😝.  "He loves it!" Ik ben ongeveer om 10:30 uur vertrokken. één voordeel de zon 🌞 wil er nog niet doorheen komen! Gisteren was het zo warm. Het mat je helemaal af. Ik heb er nu nog last van, mijn benen willen niet en kan zo slapen 😴. Vandaag gelukkig maar een kleine 50 km naar Melle. Een beetje tegen heug en meug in trappen. Ik kom een piep klein begraafplaatsje tegen 😲. Wel een beetje spoky 😳. In Lezay even pauze houden! Verder fietsen en dan komt er van links een hele blije ezel op mij afrennen, blijft staan voor me en begint te balken 😂.  En daarna pakt hij zijn staart in zijn bek. Weird!!🤣 In één keer begin ik eigenlijk te twijfelen of ik wel naar de camping in Melle moet gaan. De recensies zijn niet goed. Nog een kijken op internet, dan lees ik dat het sanitaire tot één september open is. Oké 🤔, beetje primitief is oké, maar geen douche en wc gaat me te ver 😆. Andere camping....mmm 10 kilometer verder en ligt van de route af, maar ik ga dat toch maar doen. De zon prikt er nu wel doorheen. Ik zie een hagedisje 🦎 snel weglopen over de weg. Leuke landweggetjes zijn het met geen gaten, die zijn net gerepareerd 🙂🙃. Het gaat ook lekker bergafwaarts en je komt niemand tegen. Nou ja, alleen een boer op een trekker 🚜. Het is een goede camping met Engelse eigenaren, handig 😊 en met een restaurant, daar ga ik vanavond even wat eten.