Dag 22 Lusignan - Chef-Boutonne

10 september 2020 - Lezay, Frankrijk

Eerst ga ik ontbijten samen met Oliver. Hij doet op zijn stokbrood eerst heeeel veeeel mayonaise, ieeee bah 😝.  "He loves it!" Ik ben ongeveer om 10:30 uur vertrokken. één voordeel de zon 🌞 wil er nog niet doorheen komen! Gisteren was het zo warm. Het mat je helemaal af. Ik heb er nu nog last van, mijn benen willen niet en kan zo slapen 😴. Vandaag gelukkig maar een kleine 50 km naar Melle. Een beetje tegen heug en meug in trappen. Ik kom een piep klein begraafplaatsje tegen 😲. Wel een beetje spoky 😳. In Lezay even pauze houden! Verder fietsen en dan komt er van links een hele blije ezel op mij afrennen, blijft staan voor me en begint te balken 😂.  En daarna pakt hij zijn staart in zijn bek. Weird!!🤣 In één keer begin ik eigenlijk te twijfelen of ik wel naar de camping in Melle moet gaan. De recensies zijn niet goed. Nog een kijken op internet, dan lees ik dat het sanitaire tot één september open is. Oké 🤔, beetje primitief is oké, maar geen douche en wc gaat me te ver 😆. Andere camping....mmm 10 kilometer verder en ligt van de route af, maar ik ga dat toch maar doen. De zon prikt er nu wel doorheen. Ik zie een hagedisje 🦎 snel weglopen over de weg. Leuke landweggetjes zijn het met geen gaten, die zijn net gerepareerd 🙂🙃. Het gaat ook lekker bergafwaarts en je komt niemand tegen. Nou ja, alleen een boer op een trekker 🚜. Het is een goede camping met Engelse eigenaren, handig 😊 en met een restaurant, daar ga ik vanavond even wat eten.

1. Dick van Leeuwen:
    Eet smakelijk!!
  2. Marga:
    10 september 2020
    was super lekker, varkensvlees met sausje met pruimen
  3. Monique Lenters:
    10 september 2020
    Hopelijk gaat het morgen wat beter wat betreft de moeheid.🍀🤞🏻 Welterusten voor straks😴
  4. Marga:
    11 september 2020
    ja goed geslapen, alleen vergeten mijn lenzen uit te doen 😬
  5. Paulien:
    10 september 2020
    Heerlijk bij getankt dus. Welterusten.
  6. Marga:
    11 september 2020
    valt wel mee, ga morgen rustdag doen
  7. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    Goed drinken!!!!
  8. Marga:
    ja doe ik🙂
  9. Astrid:
    10 september 2020
    Ezels zijn prachtige dieren met heerlijke eigenaardigheden 🤗
  10. Marga:
    ja echt he 😃
  11. Saskia:
    Slaap lekker Marga. Echt leuk die verhalen van jou. 💋
  12. Marga:
    🙃🙃🙃
  13. Heleen:
    11 september 2020
    Ik begin elke ochtend bij het ontbijt met jouw stukje, het wordt al een echt ritueel. Leuk om je reis zo een klein beetje mee te maken. Veel plezier maar weer vandaag!
  14. Marga:
    11 september 2020
    Haha, wat leuk😊, ik denk dat we straks als de fietstocht voorbij is in een zwart gat vallen 🤣
  15. Marieke Uilenreef:
    14 september 2020
    Net even op de kaart gekeken maar wat ben je al ver! En nu snap ik waarom je met de veerpont moest 😊
  16. Marga:
    15 september 2020