Dag 2 Zevenhuizen - Hooge Zwaluwe

18 augustus 2020 - Lage Zwaluwe, Nederland

Veel water! Vandaag veel water gehad op mijn hoofd en 3 keer met de veerpond oversteken. Buienrader bekeken vanmorgen en er zou geen drup zou er vallen. Dus mooi fietsweer. Ik heb net alles weer op de fiets gepakt, komt er toch een hoosbui. Ik denk: krek, wat krijgen we nu! Begin gewoon met fietsen, kan mij het schelen 🙃! De luchten zijn prachtig, mooi langs de Rotte bij Rotterdam. Steeds een bui en dan weer even droog. Bij Capelle aan de IJssel met de pond over. Nu wordt het weer mooi! Dan nog 2 keer op de pond bij Krimpen aan de Lek en bij Dordrecht. Na Krimpen aan de Lek over de Kinderdijk gefietst! Wauw, wat prachtig daar!! En dan de Moerdijkbrug over! Wak, weer te veel km op de teller. Volgens mij klopt het aantal kilometers in het routeboekje niet 😬. Naar de Jumbo eten halen en naar de camping, zucht vergeet ik de tas met boodschappen 😅. Weer terug fietsen..... zie ik dit op een gevel staan: Krek, Wak, Wauw. Nu dat was precies mijn dag!

1. Dick van Leeuwen:
    18 augustus 2020
    THANKS! Welterusten en tot morgen. Afgelopen nacht nog last van muggen gehad?
  2. Marga:
    19 augustus 2020
    een beetje, snel tentje dicht 😀
  3. Paulien:
    19 augustus 2020
    Fiets ze vandaag, het wordt mooi weer.
  4. Marga:
    19 augustus 2020
    ja klopt, hempje aan doen😀
  5. Mirjam:
    19 augustus 2020
    Vandaag een super fiets dag! Geniet er van! Leuk zo “mee” te kunnen!
  6. Marga:
    😊 leuk om te horen
  7. Gabriëlle:
    19 augustus 2020
    Dit heet, even op gang komen. Maar wat een mooie omgeving. Vandaag beter weer. Zet evt je navigatie ernaast bij aan. Hou je de extra km misschien binnen de perken 🍀. Succes weer vandaag en ook lekker proberen te genieten 🌺
  8. Marga:
    19 augustus 2020
    vandaag was het wat minder mooi
  9. Margreet:
    19 augustus 2020
    Wat schrijf je goed Leuk om zo mee te fietsen
    Het zal je nog wel vaker gebeuren extra moeten fietsen om wat voor een reden ook😀
    Hoe heet het boekje met je route?
  10. Marga:
    ja klopt, st Jacobsfietsroute
  11. Marieke Voskamp:
    19 augustus 2020
    Vandaag gaat het vast beter.... hier in ieder geval al het ☀️
    Zet hem op!!👍
  12. Marga:
    dank je😀
  13. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    19 augustus 2020
    Na regen komt zonneschijn! 🙈 Wat een prachtige plaatjes heb je geschoten, vooral langs de Kinderdijk! Die wolken met de blauwe lucht! Prachtig.
    Leuk die details van zo’n huis!
    Heerlijk om met je tocht mee te mogen genieten! Mooie fietsdag vandaag gewenst! 😃
  14. Marga:
    mooi he😄
  15. Loes Scholten:
    19 augustus 2020
    Super, om je zo te kunnen volgen.
    Geniet ervan en wij genieten van je verhalen.
    Heel veel succes!🍀
  16. Marga:
    mooi om te horen 😊
  17. Monique Everlo- Meckelenkamp:
    19 augustus 2020
    Prachtig schrijf je Marga..leuk om je zo te volgen..en je leert ook de tekens van het Universum al zien, mooi...#toevalbestaatniet#synchroniciteit..geniet Marga
  18. Marga:
    Dank je 😘
  19. Erika:
    19 augustus 2020
    Wat een grappige uitdrukkingen: krek- wak- wauw. Nooit te oud om te leren😂 gr. Erika
  20. Marga:
    19 augustus 2020
    ja he stond echt op de gevel, zo grappig
  21. Saskia:
    19 augustus 2020
    Slaap lekker voor straks lieve Marga. En alvast véél plezier en succes gewenst voor morgen. 💋
  22. Marga:
    dank je😊😘