Dag 3 Hooge Zwaluwe - Rijkevorsel

19 augustus 2020 - Rijkevorsel, België

Vandaag hemdje aan want het wordt warm! Half tien vertrokken, best een dingetje voordat je alles weer op de fiets hebt 🙃. Richting Breda, veel landweggetjes en er is een sterke wind! Pffff ... tegen dan ook, he 🙄. Breda door, wat heeft deze stad veel terrasjes, ongelofelijk! Ook een mooi park met een loslopende Haan, die lekker loopt rond te kukelen 🐓. Na Breda langs riviertje de Mark. En dan zie ik de grenspaal, ik ben in België, in de provincie Antwerpen. Hier is het verplicht mondkapjes dragen i.v.m. corona, ook als je op de fiets bent. Ik zie het mensen doen, maar de meesten doen het niet. In de supermarkt weer wel! Strak, alle mensen met een mondkap en ik dus ook 😷. Verder is de route wat saai. Landweggetjes, veel wind en druk verkeer. Ik moet vijf kilometer om fietsen naar de camping omdat de B&B waar ik naar toe wilde niet open is. Camping ook nog weer gemist, dus toch weer 61 km op de teller. Morgen naar Mechelen!

1. Mirjam:
    19 augustus 2020
    Ai: hopelijk morgen met de wind mee! 👍🏻
  2. Marga:
    hoop ik ook😆
  3. Jeanine herlaar:
    19 augustus 2020
    Wat schrijf je ontzettend leuk! Heel vermakelijk om jouw reisverslagen te lezen🤓😇.
    Je bent al 1 landgrens gepasseerd! Weer een momentje! Veel succes en fietsplezier voor de komende dagen!
    (Hopelijk zonder extra km’s🤣) 👏🏻💪🏻
  4. Marga:
    19 augustus 2020
    Dank je ja dat hoop ik oom, maar je fietst wel eens verkeert 🙃😉
  5. Dick van Leeuwen:
    19 augustus 2020
    Vandaag vond ik het benauwd, ook op de fiets. 'S avonds en/of 's nachts rijden , dat zou zo heerlijk zijn. Wij deden dat vroeger vaak bij dit weer. In Nederland zou ik het nog durven wagen. In het buitenland absoluut niet. Mooi,...je bent de grens over! Nu gaat het echt worden, hoewel....eerst een saai stukje België,.....denk ik.
  6. Marga:
    19 augustus 2020
    ja dat denk ik ook. Belgie is een klein beetje saai he. Ben benieuwd naar morgen😃
  7. Marga:
    ja he , Belgie is een beetje saai he. Ben benieuwd naar morgen 😀
  8. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    19 augustus 2020
    Hoi Marga, yoepie de eerste grens over! Hoelang zit je eigenlijk per dag op de fiets? Wens je een goede nacht! En voor morgen weer een mooie fietsdag! Hier wordt het heel warm! Denk onze laatste warme dag van dit jaar! 😂 Ga er dan ook nog even extra van genieten!
    Groet Pauline
  9. Marga:
    20 augustus 2020
    ik ben echt de hele dag bezig, tent oppakken, eten kopen voor lunch fietsen, pauze, fietsen, dingen bekijken, eten voor de avond kopen, camping aan doen, tent opzetten, douchen, koken, slapen 😄😄😄
  10. Margreet:
    Goed gedaan top De kop is er af Op naar Frankrijk 👍
  11. Marga:
    😄😄😄
  12. Manita de Kinkelder-de Roo:
    België ben je zo door! Op naar Frankrijk...heuveltje op...heuveltje af!👍
  13. Marga:
    20 augustus 2020
    België was vandasg wel leuk 😄
  14. Wilma Raats:
    19 augustus 2020
    En weer een dag 💪🏽 Mooi verslag!!
  15. Marga:
    Dank je 😊
  16. Debbie Milner:
    20 augustus 2020
    Jij bent de grebs over,super gedaan Al de extra km's moet je een keer een korte weg volgen en wat inhalen.😂 Hoe is het met he billen?
  17. Marga:
    gaat wel 🤣
  18. Saskia:
    20 augustus 2020
    Gm lieve Marga... veel fietsplezier vandaag en ben benieuwd weer na jou verhaal over vandaag 😀😘🌻 zet hem weer op hè 👌🏼
  19. Marga:
    dank je 😊
  20. Paulien:
    20 augustus 2020
    Fiets ze ,op naar de volgende grensovergang.
  21. Marga:
    ja en door ....ik 😁
  22. Loes Scholten:
    20 augustus 2020
    De eerste mijl(grens)paal, de kop is eraf, gewoon doorgaan 😊 en heel veel succes!🍀🍀
  23. Marga:
    dank je 😃