Dag 18 Tours-Viegne

6 september 2020 - Veigné, Frankrijk

We ontbijten lekker in het hotel! Huub en Ton gaan met de fiets in de trein terug naar Chartres. Weer afscheid nemen van Huub 😪! Ook van Ton, wat een lieve en leuke man is dat 🙂!  Ze gaan samen terug naar Nederland. Ik moet weer even schakelen naar het alleen reizen 🙃. Ik lig heel goed op schema, dus ga nu naar de camping 14 km verderop. Lekker easy zeg, haha 😆. De stad Tours fiets ik uit. Eerst nog even een rondje rond de kathedraal gedaan en "une pain" gehaald bij de boulangerie! Ik fiets over de rivier le Cher en wie staat daar de weg te zoeken? Jaap! Dat ik hem nog weer tref? Hij fietst namelijk veel sneller dan ik. Maar hij had pech gehad, zijn zadel was gebroken 😱😱. We fietsen samen tot aan de camping waar ik moet zijn en hij fietst weer verder. Dat was weer gezellig. Mijn tent 🏕 heb ik opgezet! Er zit ook weer een actieve duif boven me 😅. Ik ga nog even het dorpje in en wat boodschappen halen bij de kruidenier. Mooi plaatsje is dit met een prachtige watermolen met allemaal bloembakken bij de ramen. Dan vraag ik me weer af, wie die planten nu zo trouw water geeft 🤔🤔?? De planten 🌼🌺🌸🌺🌼 in de bakken bij de ramen  zijn zo prachtig! Nog even een middagdutje gedaan 😁 😴, eten, chillen en morgen op tijd weer op! Morgen weer 50 km!

1. Dick van Leeuwen:
    6 september 2020
    Plezier morgen en voor nu welterusten
  2. Mirjam:
    6 september 2020
    Wouw! Bijna 700 km! Dat schiet op!
  3. Marga:
    Ben al bij 1000km volgensmij 😄 even uitrekene
  4. Paulien:
    Prachtig verhaal weer . Succes morgen in je uppie . 🚴🏻‍♀️
  5. Marga:
    Dank je😊
  6. Amanda Smelt-Roelofs:
    6 september 2020
    Wat een belevenissen! Een genot om te lezen! Wat fijn dat Huub een aantal dagen met je kon meefietsen! (Alsook Sarah nog een dagje op sleeptouw gehad, hihi) Inmiddels je welverdiende gebakje genuttigd:) Prachtige foto van jou en Huub samen kwam in de fotoreportage voorbij, tussen al die prachtige landelijke foto's. Bij de foto waarop je Huub op de trein zet, moest ik wel aan je denken...Lieve Marga, je weg vervolgen met een mooi doel voor ogen, je kan het!!! Lieve groet uut Vjenne
  7. Marga:
    dank je Amanda 😊😊😘
  8. Wilma Raats:
    6 september 2020
    Mooie verslagen weer Marga 👍 succes weer morgen 🍀 en veel fiets plezier!
  9. Marga:
    bedankt 😊😊
  10. Anne Meijer:
    6 september 2020
    Met veel plezier hebben we opnieuw jouw reisverslag gelezen!
    Nu fiets je weer alleen verder, ik kan me voorstellen dat je daar eventjes aan moet wennen. Zet hem op Marga en wees voorzichtig 🍀! Liefs vanuit de 🐑🐑 dijk
  11. Marga:
    dank je 😊😊😊
  12. Saskia:
    7 september 2020
    Gm lieve Marga, succes met fietsen vandaag🌻.... Wel weer even wennen in je eentje maar je kunt het💪🏼💪🏼. Ben benieuwd naar je verhaal vanavond 😀. Dikke knufff voor jou 💋
  13. Marga:
    😊😊😘😘
  14. Monique Lenters:
    7 september 2020
    Marga wat toevallig dat je Jan weer tegenkwam.... Veel fietsplezier vandaag, het zal even wennen zijn om weer alleen verder te gaan, maar je kunt het! 💪🏻🤗
  15. Marga:
    7 september 2020
    dank je monique, zo fijn de support 😊🥰🥰
  16. Cor Bos:
    7 september 2020
    Mooi verslag weer Marga, veel succes verder met je reis.
  17. Marga:
    Dank je😊😊
  18. Tony Lichtenberg:
    7 september 2020
    Marga, in Tours aan het tweede boekje begonnen van Clemens Sweerman?
  19. Marga:
    8 september 2020
    ja klopt😄😄Huub heeft de eerste mee naar huis genomen 😄
  20. Eef Barendrecht:
    5k binnen, topper