Dag 12 Clermont - Henonville

30 augustus 2020 - Hénonville, Frankrijk

Gisteravond ben ik als een blok in slaap gevallen en vanmorgen heb ik zin om de hele dag in bed te blijven liggen 😄. Helemaal weer bij getrokken. Ondanks de buienvoorspelling toch gaan fietsen en dan morgen rustdag op de camping 🏕. Regenjas bij de hand genomen en mijn beste vriend Google maps weer gevraagd hoe ik op de route moet komen...? Ik ga dus nooit weer de kortste route nemen. Je krijgt een weg wat je geen weg kunt noemen 🥴. Maar je komt dan wel op mooie plekjes. Het gaat heuveltje op en weer af met stevige klimmen er tussen, eentje van drie km 5 -7 % 🥵. Leuke en mooie Franse dorpjes. Bij de Boulangerie heb ik lekkere croissantjes 🥐 gehaald. Het gaat regenen, op en af. Ik kom in Mouy, hier staat nog een waterrad met een doorsnede van  7,20 meter. Het is een herinnering aan de vele watermolens die in dit gebied hebben gestaan. Ik word de laatste vijf km naar Henonville geblazen, de wind in de rug 😃😃! Op een camping belandt dat een beetje vergane glorie is 🙄. Ik ga hier morgen maar geen rustdag doen, dus morgen weer verder!

1. Dick van Leeuwen:
    30 augustus 2020
    Het is hard werken, dat lees ik al. Afgelopen week fietste ik voor het eerst in jaren weer eens in de regen. Gelukkkig kon ik thuis douchen, warme kleren aan en achter de houtkachel. Vanmorgen fietste ik 80km. Daarna helemaal niets meer gedaan. Wat zou het zijn als ik morgen weer verder zou moeten? Zou ik spierpijn voelen? Ik leer veel van jouw ervaringen! Hou je haaks!!
  2. Marga:
    31 augustus 2020
    het is hardwerken en een lijf dat aan alle kanten pijn doet..
  3. Saskia:
    31 augustus 2020
    Gm ... een fijne rustdag gewenst. Echt ontzettend leuk om jou verhalen elke x te lezen. Dag Marga 💋geniet vandaag fijn van de rust 🍀kun je vast wel gebruiken 😉
  4. Marga:
    31 augustus 2020
    Vandaag nog fietsen 😄. Ben wel moe, maar dan kan ik op een betere camping staan
  5. Saskia:
    31 augustus 2020
    Oeps... ben nog niet goed wakker ...lees nu dat je geen rust dag neemt op deze camping 😊.... veel fiets plezier maar weer 👋🏻 echt knap van jou hoe je het allemaal doet 👏🏻 Dag
  6. Marga:
    😂😂😂😂
  7. Marieke Voskamp:
    31 augustus 2020
    Rustig aan Marga vandaag en hoop dat je vandaag een fijne camping vindt en dan lekker morgen die rustdag nemen.😘
  8. Marga:
    1 september 2020
    ja ik ben nu op een fijne camping
  9. Paulien:
    Fiets ze vandaag
    En morgen lekker rusten en lezen
  10. Marga:
    😊😊😊
  11. Toon Verbraak:
    31 augustus 2020
    Rustdag: Een leuke camping is heerlijk. Bij een saaie camping of doods dorpje denk je al gauw: "Wat zit ik hier eigenlijk te doen?" Heel veel succes en bedankt alvast voor de leuke verhalen.
  12. Marga:
    ja idd Toon. Daar wordt je gewoon niet vrolijk van. 😄
  13. Tony Lichtenberg:
    3 september 2020
    Mooie foto's met pracht luchten. Dat heb je dan wel weer met slecht weer.