Dag 7 Wodecq - Sameon

24 augustus 2020 - Rumegies, Frankrijk

Op zes uur mijn wekker ⏰ gezet! En ik ga er om half zeven uit. De tent is droog en het waait niet! Om 9 uur fiets ik. Dat gaat mooi en ik krijg gelijk een mooie afdaling,  yahooo!!! Het landschap is mooi, vriendelijk en heuvelachtig. Ik zie koeien 🐄 met zwiepende staarten en een hond 🐶 die snel achter het muurtje gaat zitten en me in de gaten houdt. Tot ik op een wegopbreking stuit, terug moet en over een weg met kasseien wordt gestuurd. Wat een gerammel! De lucht wordt ook wat dreigende. Ah nee, motregen. Dan beland ik in Tournai of is het nu Doornik. Deze plaats heeft een Franse en Nederlandse naam. In het verleden ook in handen geweest van de Fransen, maar nu hoort het bij België. Ik ben gaan kijken bij de de Onze Lieve Vrouwen Kathedraal ⛪ uit de 12 de eeuw wat een prachtig bouwwerk, poeh! Langs de haven verder gefietst. Een Spar opgezocht en snel naar de camping. Google maps erbij gehaald, o nee, stuurt die me dwars door een donker bos, weer over kasseien. Mijn boodschappen rammelen eruit en het gaat weer regenen. Pfff, eindelijk ik ben op de camping. Ik moet in de regen mijn tent 🏕 opzetten.

1. Marjan:
    24 augustus 2020
    Hoe is het op de camping regent het nog. Alvast welterusten.
  2. Marga:
    25 augustus 2020
    goed, nu geloof ik niet meer🙂
  3. Saskia:
    24 augustus 2020
    Gelukkig zit je nu in je tent.... een goede nacht gewenst Marga 😘
  4. Marga:
    25 augustus 2020
    Tnx, ik heb goed geslapen🙂
  5. Cor & Cora:
    25 augustus 2020
    Dat ging vandaag dus niet zonder slag of stoot. Ook nog niet het allermooiste weer.
    Wat een leuke foto met dat hondje. Hij hield je mooi in de gaten.
    Probeer maar lekker te slapen.
    Morgen ziet het er vast weer beter uit.
    Welterusten💤🤗
  6. Marga:
    leuk he dst hondje 🙃
  7. Mirjam:
    25 augustus 2020
    Gaat goed! Je bent al in Frankrijk! Succes!
  8. Marga:
    jaaah😄
  9. Monique Lenters:
    25 augustus 2020
    Heel veel succes vandaag, hopelijk minder nattigheid en gehobbel!🤗
  10. Marga:
    26 augustus 2020
    haha, elke dag weer wat anders😊😊
  11. Margreet:
    25 augustus 2020
    Altijd denken na regen komt zonneschijn 😀
    En als je moet klimmen is er altijd wat moois “de afdaling” veel plezier vandaag
  12. Marga:
    Haha ja klopt 😁😁😁
  13. Wilma Raats:
    25 augustus 2020
    En weer een nieuwe dag ☀️ Ik geniet van je mooie verslagen super leuk om je te volgen 👍 goeie reis vandaag 💋
  14. Marga:
    26 augustus 2020
    Leuk, heel fijn om te horen 😊😊😊. Bedankt!
  15. Marieke Voskamp:
    25 augustus 2020
    Succes vandaag.... vind het zo leuk om je te volgen... hoop vandaag eens een zonnetje .....
  16. Marga:
    Dank je 😄😄
  17. Toon Verbraak:
    25 augustus 2020
    Morgen stevige westenwind (windkracht 5) uit het westen. Helaas niet echt in de rug. Minder nattigheid voorspeld, dat weer wel. Succes!!!
  18. Marga:
    26 augustus 2020
    dank he Toon. Idd harde wind vandaag. Heb besloten om niet te fietsen. Morgen maar weer km inhalen🙃
  19. Cindy snoek:
    25 augustus 2020
    Wat jammer van de regen, maar wel een leuke rit, met ups and downs. Welterusten voor straks. Morgen weer fris er tegenaan
  20. Marga:
    dank je😊
  21. Tony Lichtenberg:
    25 augustus 2020
    Hallo Marga, eindelijk je verhalen gelezen. Leuk geschreven. Wat maak je mooie foto's. Allemaal met een rechte horizon en het zijn scherpe foto's. Ik heb precies dezelfde tent. Isa en ik slapen er prima in. Handig en licht gewicht met veel ruimte. Knap wat jij doet. Stoer hoor. Wij zijn gisteren gestopt in Groesbeek met het Pieterpad fietsen. Elke dag aan je gedacht en over je gehad. Liefs Tony
  22. Marga:
    Hoi Tony,
    Ja ik heb nu een andere mobiel, voorwaarde was beetje goede camera 😊. Wat leuk dat jullie zo meeleven. Heb ook aan jullie gedacht 😄😄. Volgensmij staan er fotos in de groepsapp, ga zo even kijken. Heb nu rustdag, te harde wind vandaag
  23. Bieke:
    Mooie foto’s!