Dag 6 Denderhoutem - Wodecq

22 augustus 2020 - Elzele, België

Goed geslapen! Relaxed ben ik opgestaan met koffie ☕voor mijn tentje en een  opkomende zon. Dat begint goed! Ik fiets weer richting rivier de Dender. De wind trekt wel weer enorm aan, windkracht 4! Maar omdat de rivier slingert, heb ik niet continu volop wind tegen! Dus dat is ook goed! En de temperatuur is ook goed! Ik kom langs het stadje Ninove. Hier gingen in 1226 de eerste zes gelovige burgers i.p.v. ridders en geestelijken als pelgrim naar Santiago. Ik kan me hier niets bij voorstellen 😮, hoe dan? Toen had je nog geen Meindl bergschoenen 🤔??? Verderop langs de rivier passeer ik de taalgrens. Nu ben ik in Wallonië. Dit is Franstalig, help 😅. En ik kom aan in Geraardsbergen. Hier staat het tweelingbroertje van Manneke Pis. Dat moet ik natuurlijk even bewonderen! En dan naar een camping bij de boer. Hier blijf ik twee nachten. Morgen heb ik een rustdag! En dat vinden mijn knietjes helemaal leuk 😄.

1. Saskia:
    22 augustus 2020
    Je hebt weer een mooie dag gehad... nu héérlijk uitrusten. Welterusten voor straks 😘
  2. Marga:
    😘😘😘
  3. Dick van Leeuwen:
    22 augustus 2020
    Hoeveel kilometer heb je nu afgelegd?
  4. Marga:
    360 km
  5. Amanda Smelt-Roelofs:
    22 augustus 2020
    He toppertje, het is enorm leuk om te lezen! Een genot om je zo te kunnen volgen! Morgen inderdaad maar even de beentjes rust gunnen, die 'gevoelige knietjes' dat past wel bij de leeftijd, hoor :) Sarah in spe...haha. (Wind tegen...dan is een Ebike een verademing)

Lieve groet en fijne nacht, Amanda
  6. Marga:
    dank ja Aman😊😊😘😘
  7. Ans Padt:
    22 augustus 2020
    Lekker even een dagje rust heel belangrijk voor body en geest. Maak er een mooie zondag van en maandag fit en bijgetankt weer verder. Leuk hoor om je belevenissen te volgen. 👋🌞👍
  8. Marga:
    leuk ans😊😊
  9. Margreet:
    22 augustus 2020
    Mooie route zeg Maar ik zie een graffel weg
    Ging dat wel Wel zwaarder met al die bagage
    Welterusten
  10. Marga:
    23 augustus 2020
    ja klopt, ik ging even van de drukke weg af, maar ik heb redelijk brede banden, dus ging goed
  11. Marieke Voskamp:
    22 augustus 2020
    Morgen heerlijk even niets..... echt een rustdag..... hoop dat het weer een beetje goed is geniet er van.... slaap lekker😘
  12. Marga:
    23 augustus 2020
    ja is redelijk goed weer, wel een buitje gehad 🙃
  13. Marjan:
    22 augustus 2020
    Lekker gegeten ziet er goed uit welterusten
  14. Marga:
    23 augustus 2020
    dank je Marjan, ook leuk elkaar zo weer te treffen 😄😄😊
  15. Cor & Cora:
    22 augustus 2020
    Leuk hoor om je zo te volgen. Gelukkig heb je goed geslapen en ben je dag ook weer goed begonnen ☕️
    Mooie foto’s! Voor straks lekker slapen en morgen lekker een rustige dag.
    🤗
  16. Marga:
    dank je cora, leuk 😊😊
  17. Monique Lenters:
    23 augustus 2020
    Geniet lekker van je rustdag. 🤗
  18. Marga:
    😊😊☺
  19. Jeanine herlaar:
    23 augustus 2020
    Ik merk dat ik uitkijk naar jouw reisverslagen🤗 het is zeer vermakelijk om te lezen en je maakt prachtige foto’s!
    Begin je al in een “flow” te komen? Qua kilometers doe je het goed vandaag😀
    Nu lekker 2 daagjes rust, ff chilluh🧘🏼‍♀️
    Geniet er van en voor maandag weer good luck🍀 liefs, jeanine🙋🏼‍♀️
  20. Marga:
    23 augustus 2020
    ja ik begin wel in een ritme te kome nu . Bedankt voor je complimenten 😊😊😊
  21. Mirjam:
    23 augustus 2020
    Oh lekker een dagje rust! Ga je je niet vervelen? Of ga je dan een rondje fietsen ( wat ik dan doe)
  22. Marga:
    🤣 nee, ga vandaag niet fietsen ☺. Beetje keutele, lezen of haken 🙂
  23. Wilma Raats:
    23 augustus 2020
    Wauw mooie foto’s en ik blijf het geweldig vinden dat je dit in je eentje doet 💪🏽 Geniet vandaag van je rust en voor morgen weer een mooie dag gewenst ☀️
  24. Marga:
    23 augustus 2020
    hoi Wilma, het is ook echt heel apart in je eentje, maar ik vind het ook heel leuk dat via de blog iedereen een beetje mee reist! 🥰. Bedankt!
  25. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    23 augustus 2020
    Goedemorgen Marga, mooi gebied ben je! Ook ik geniet van je reis je foto's en van de reacties. Mooie dag gewenst.
  26. Marga:
    ah leuk om te horen 🥰🥰
  27. Leonie:
    23 augustus 2020
    Geniet van je rustdag! Die heb je wel verdiend!
  28. Marga:
    23 augustus 2020
    dank je, dat zegt mijn lijf ook 😁
  29. Loes Scholten:
    23 augustus 2020
    So far, So good, geniet van je rustdag, bouw de energie weer op en go for it.
    Super bezig, petje af!
  30. Marga:
    Dank je Loes😊
  31. Bea Greveling:
    23 augustus 2020
    Fijne dag vandaag. Ik geniet van je verslagen. Succes voor morgen.
  32. Marga:
    23 augustus 2020
    Leuk om te horen, Bea. En ik geniet weer van de mooie reacties😊
  33. Eef Barendrecht:
    23 augustus 2020
    Ben weer helemaal bijgelezen! Fijne rustdag!
  34. Marga:
    Mooi 😊
  35. Bieke:
    23 augustus 2020
    Wat fijn om jou te ontmoeten op de camping in Wodecq! Fantastisch wat je doet! We zullen je reis verder volgen langs deze weg. Hopelijk een goeie rustdag gehad vandaag?! Heel veel succes op je route! Groetjes uit Aalter
  36. Marga:
    Hoi Bieke,
    Ik vond het ook een mooie ontmoeting. En wat een leuk gezin hebben jullie, maar dat had ik geloof ik al gezegd 🙃. Warme groet Marga