Dag 5 Mechelen - Denderhoutem

21 augustus 2020 - Ninove, België

Alles prikt. Ik lag dan wel in een luxe bed maar wat een muggen binnen 🤨. En mijn rug prikt 🙄. Hoe smeer je nu je rug goed in als je alleen bent 🤔? Ik heb niet al te best geslapen. Op naar een lekker ontbijtje, mmm met omelet, smullie! Alles weer ingepakt en weer fietsen.  Ik denk in ene keer aan mijn pelgrimspas (Hier kun je stempels in verzamelen onderweg en de Compostella ontvangen Santiago). Die heb ik laten liggen, mmm...toch maar terug, zucht dit schiet niet op he 🙄. En weer op weg. Er staat echt harde wind, krek 😮 en het is warm. Ik kom gestaag vooruit . Na Mechelen is het wat rommelig. In Londerzeel ontmoet ik een oude lieve man. Hij vraagt waar de reis naartoe gaat.  Ik vertel mijn verhaal. En hij het zijne, zoon en vrouw verloren aan kanker. Meneer wilde graag doneren ❤. Na afscheid te hebben genomen fiets ik weer verder via het Leirekensroute, oud trace van het spoor. Dus een kaarsrechte weg en harde wind, bleh. En vervolgens langs het riviertje Dender bij Aalst, maar helaas wegwerkzaamheden, dus omfietsen! 🚴‍♀️. Naar de camping en daar beland ik in een appelgaard op de heuvel en er huppelt zo een eekhoorntje voorbij 🐿. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter.

1. Heleen:
    21 augustus 2020
    Hopelijk vannacht minder muggen. Succes morgen!
  2. Marga:
    bedankt 😊 hoop ik ook
  3. Caren:
    21 augustus 2020
    Ik wens je een rustige mugvrije nacht!
  4. Marga:
    Dank je😊
  5. Dick van Leeuwen:
    21 augustus 2020
    Vandaag moest ik an je denken. Ook hier waaide het flink en was het benauwd. Muggen, weet je hoe irritant! Hopelijk deze nacht geen last van! Welterusten voor straks....
  6. Marga:
    o echt, was echt harde wind he pffff. Ik hoop morgen beter.
  7. Margreet:
    Is dat je tentje op de foto? Gaaf 😀
    Nu nog proberen je niet druk te maken als er iets mis gaat Dat hoord er bij. Je hebt de tijd en niemand die er iets van zegt 🚴🏿‍♂️🤪Vindt de rust Welterusten
  8. Marga:
    😅😅
  9. Alice:
    Met plezier lees ik elke avond je verhaal. Leuk geschreven.
    Ik wens je een goede nachtrust en morgen weer lekker uitgerust verder! 😘
  10. Marga:
    ah mooi 🥰🥰
  11. Angelique:
    Goed bezig Marga! Mooi verhaal van die man die heeft gedoneerd. Dat zijn toch ook de krenten in de pap op zo'n reis. Nu lekker tukken en morgen weer fris op voor weer een mooie dag vol uitdagingen 🤗. Benieuwd naar je volgende verhaal. Ciao👋
  12. Marga:
    21 augustus 2020
    ja mooi he, vond ik ook, 😊🙋‍♀️
  13. Monique Lenters:
    Slaap ze zonder muggen.
  18. Marga:
    22 augustus 2020
    ja dank je vannacht goed geslapen in mijn tentje
  19. Manita de Kinkelder-de Roo:
    Zet 'm op weer vandaag!
  20. Marga:
    22 augustus 2020
    Dank je, waarschijnlijk weer hard wind, maar minder warm