Dag 41 st leonard de noblat - la souterraine

5 oktober 2020 - La Souterraine, Frankrijk

Redelijk op tijd vertrokken 9:15 uur! En wat een heerlijke dag, de zon 🌞 schijnt niet en het dreigt te gaan regenen 😆😅! Volgens buienradar gaat het goed komen. En dan begint het toch te sputteren, snel de regenjas 🧥 aan. Ik fiets wel een hele mooie route! Het is een bosrijk 🌲🌳 en heuvelachtig gebied. Ik kom door verschillende kleine (verlaten) plaatsjes met een kerk. Je kunt de deur van de kerk open maken en naar binnen gaan. Er is niemand 👀.  Ik kom ook nog een stel Belgen tegen. Ze zijn Waals maar spreken ook Nederlands. Zij zijn de st. Jacobs route aan het wandelen. Elk jaar doen ze 200 kilometer. Volgens mij is het een prachtige route om te lopen 🥾. De looproute is anders dan de fietsroute! Maar goed moet je wel van lopen houden 😁🙃. Ik fiets verder door de regen, de hele dag.  Nog even een selfie maken met een groepje nieuwsgierige pinken 🐂 😂. Precies 1000 hoogtemeters gemaakt vandaag!

1. Monique Lenters:
    5 oktober 2020
    Jammer van het weer, maar wel hele mooie foto’s! Ik wens jou een droge dag toe morgen.🌤🚵‍♀️
  2. Marga:
    6 oktober 2020
    Hoop het ook, ben regen goed zat
  3. Astrid:
    5 oktober 2020
    Prachtige omgeving en mooi glas in lood in het kerkje
  4. Marga:
  8. Marga:
    Dank je
  9. Marieke Voskamp:
    5 oktober 2020
    Wat een prachtige foto’s weer...... hopelijk morgen een droge fietsdag ...... en dat je al zoveel dagen hebt gefietst...... 👏👌👍
  10. Marga:
    Ja he, ben best moe 🙃
  11. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    5 oktober 2020
    Heb je eigenlijk ook een boekje voor de terugweg? Ik geniet van je gedetailleerde verslag. Erg leuk allemaal! En wat betekend 1000 hoogtemeters eigenlijk? Zou ik natuurlijk ook op internet kunnen opzoeken. Fiets ze morgen!! Mooie dag gewenst!
  12. Marga:
    6 oktober 2020
    He hoi, ja ik heb ook een routeboekje voor de terugweg. Met hoogtemeters geeft je aan hoeveel je geklommen hebt. Hoe meer hoogtemeters hoe zwaarder het traject.
  13. Mirjam:
    6 oktober 2020
    Ach wat een weer! Heb wel met je te doen hoor!
    Ik duim voor je dat t vandaag een stuk beter is! Succes!
  14. Marga:
    7 oktober 2020