Dag 40 Uzerche - St. Leonard-de-Noblat

3 oktober 2020 - Uzerche, Frankrijk

Regen, regen 🌧, wel gaan? Buienradar bekeken, mmmm...ik zie toch wel tegen tien uur droge momenten. Ik ga toch! Ik fiets weg en....moet gelijk door een tunnel...even kijken in mijn achteruitkijkspiegel...die is er niet meer??? Terug naar het hotel, nee ze hadden niks gezien of gevonden?! Ik heb zo mijn gedachten. Ik ben boos en verdrietig 😥😡. Wie doet nu zoiets? Ik ga maar verder, het is al bijna 11 uur. Het wordt inderdaad iets droger dat scheelt. Ik fiets weer mooi langs de weilanden met daarin vredig kauwende koeien 🐂. Mooie beesten! De zon ☀️ komt zelfs nog even door! Ik denk dit gaat mooi. Dan komt er een bui, even schuilen! Tijdens het schuilen buienradar checken! Wat ik daar op zie, laat me schrikken. Er zit gewoon in een gigantisch regengebied 🌧🌨 dat niet ophoudt. Dus dat betekent dat ik 25 kilometer door de stromende regen moet fietsen! Eén voordeel heb ik, dat ik de wind in de rug heb of een beetje op zij. Ik kom nog langs dolmen van Pouyol, prehistorisch stenen graf (hunebed). Ik ben bijna bij St. Leonard de noblat en het weer wordt steeds onstuimiger, harde windstoten 🌬🌬 erbij. Ik begin nu bijna te klappertanden zo nat ben ik en koud heb ik het. Aangekomen bij het hotel, ben ik onder de warme douche 🚿 gesprongen en kom er voorlopig niet meer onder weg 🙃.

1. Saskia:
    3 oktober 2020
    Jeetje Marga dat was me het dagje wel zeg.... hoop dat je straks een goede nacht hebt. Dikke knufff en de groetjes van hier 😘 Wel fijn om te weten dat je nu in hotels overnacht!!! 👌🏼
  2. Marga:
    Ja blh, niks an
  3. Huub Wispels:
    4 oktober 2020
    Storm Alex heeft flink huisgehouden hoor ik net op het nieuws. Modderstromen en aardverschuivingen in zuid europa met 2 doden. Morgen krijgen we hier het restant.
    Doe maar kalm aan en rap een beetje! 😘
  4. Ans Padt:
    4 oktober 2020
    Wat een tegenslag jakkes, hoop dat je een goed bed heb vannacht en morgen een betere dag zal hebben. 🙏🙏
  5. Marga:
    4 oktober 2020
    Ja bleh, vandaag niet gefietst
  6. Dick van Leeuwen:
    4 oktober 2020
    Maken pelgrims hun tocht niet als boetedoening? Ik dacht, jij fietst voor een goed doel. Dan mag het toch wel een beetje mooi weer zijn....😉😉😉
  7. Marga:
    Ja vind ik ook 😄😄😄
  8. Toon Verbraak:
    4 oktober 2020
    Indrukwekkend, zowel de ontberingen als de fotos
  9. Marga:
    4 oktober 2020
    Ja, ik hoop dat de ontberingen, regen, minder wordt😁😁😁
  10. Paulien:
    4 oktober 2020
    Bah vervelend allemaal,maar je bent een sterk mens ,dit gaat je lukken. 🚴🏻‍♀️Ze
  11. Marga:
    😇😇😇
  12. Ans:
    4 oktober 2020
    We moesten direct aan jou denken toen we hoorden van het slechte weer. 25 km door de stromende regen. Petje af🧢!
    Hopelijk wordt het weer gauw mooier🌤
  13. Marga:
    4 oktober 2020
    Ja pffff, vergeet het nooit meer
  14. Pauline Hagen:
    Lieve Marga,
    Een echte doorzetter. Trots op je.
  15. Marga:
    ❤❤❤❤
  16. Wilma Raats:
    4 oktober 2020
    Respect 🙏dat je zo doorgaat en dit allemaal alleen doet 💪🏽 Petje af Marga en hopelijk heb je vandaag een betere dag! 🍀🍀🍀🍀
  17. Marga:
    Vandaag niet gefietst 🙃
  18. Wilma Raats:
    4 oktober 2020
    Vandaag de doneer link gedeeld op Facebook hoop dat er vrienden van mij zijn die ook een donatie willen doen zodat je misschien wel de €6000 euro kan halen! Respect voor 🙏
  19. Marga:
    O wat lief!!! Ja misschien?! Dat zou super gaaf zijn 😃😃😃
  20. Marieke Uilenreef:
    4 oktober 2020
    Wat een doorzettingsvermogen. Diepe, diepe buiging.
  21. Marga:
    😇😇😇
  22. Gabriëlle:
    5 oktober 2020
    Hey topper. Deze natte dag heb je gehad en komt niet weer. Nu weer vooruit kijk!! Als iemand het kan ben jij het wel!!! 🍀🌺
  23. Marga:
    5 oktober 2020
    Vandaag weer een natte dag🙃😆. Bedankt he. Ik blijf gewoon trappen😁