Dag 29 Labouheyre - Souquet

18 september 2020 - Lesperon, Frankrijk

Wat een heerlijk bedje ๐Ÿ›Œ was dat! Zelfs het kussen was super! Ik ga er thuis ook zo eentje halen ๐Ÿ˜. Ik word uitgezwaaid door de eigenaresse van de B&B en haar vierย honden ( Ik weet haar naam helemaal niet ๐Ÿ˜ฎ). Eerst naar de boulangerie, want de komende 30 kilometerย kom ik geen winkel meer tegen. Daar gelijk een lekker gebakje gehaald en dat onderweg opgepeuzeld ๐Ÿ˜‹. Het regende gelijk al. Het was voorspeld, maar het is nog steeds warm,ย niet bloody hot ๐Ÿ™ƒ. En dan fiets ik weer ellenlange wegen langs productiebos en akkerland. Ik fiets gewoon acht kilometerย en er passeert mij helemaal niemand ๐Ÿ‘€. Dan naarย de camping ...mmmm beetje een rare camping. Toch maar naar een andere camping 20 minuten verder op. Deze is iets beter. Ik heb me geinstalleerd, ga douchen, wil me afdrogen, handoek vergeten ๐Ÿคญ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ. Even later komt er nog een Frans stel met een camper. Met hen heb ik een pizza gegeten. Zij gingen mij trakteren omdat ik deze actie doeย ๐Ÿฅฐ. Morgen heb ik een rustdag!ย

Fotoโ€™s

1. Dick van Leeuwen:
    Recht zo die gaat....
  2. Marga:
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  3. Erika Jansen:
    18 september 2020
    Je doet het super, Marga! Geniet van je rustdag morgen!!
  4. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  5. Alice:
    Zo knap wat je doet!
    Lekker genieten morgen van je welverdiende rustdag. ๐Ÿ•
  6. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡
  7. Nelly Demmer:
    Fijne dag Marga, lekker uitrusten.
  8. Marga:
    dank je๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  9. Liesbeth:
    Ben wel even benieuwd om wat voor soort kussen het gaat? ๐Ÿค”
    Rust maar lekker uit morgen dat heb je echt verdiend! ๐Ÿ‘Œ
  12. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡
  13. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    Wat ben je al een eind op weg! Lijkt of de natuur veranderd, beetje droger. Ben benieuwd naar je vervolg. Geduldig wacht ik op je nieuwe verslagen. Heerlijk om te lezen. Bewondering voor je. ๐Ÿ˜˜
  14. Marga:
    19 september 2020
    ah dank je, het hier echt heel droog, gisteren regende het wat
  15. Heleen:
    Je zal die wegen maar moeten lopen!
  16. Marga:
    nou idd, dat fiets ik ook heel vaak te denken ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
  17. Bea Greveling:
    Een heerlijk bed zo nu en dan dat is wel wat je lichaam verdient. Morgen een lekkere rust/verwendag en dan kun je er weer helemaal tegen aan. Hopelijk wordt het landschap binnenkort wat avontuurlijker.
  18. Marga:
    19 september 2020
    ja als goed is wel Bea, daar ben ik ook wel aan toe, kan geen dennenbos meer zien ๐Ÿ˜…
  19. Paulien:
    Mooi hoor geniet van je rustdag.
  20. Marga:
    ๐Ÿ™‚๐Ÿ™‚๐Ÿ™‚
  21. Klaas:
    Wat ben je goed bezig! Respect! Kun jij morgen mooi de Tour de France kijken. Die jongens hebben ook elke week een rustdag! Geniet ervan...