Dag 27 Grand Crohot Ocean - Salles

16 september 2020 - Salles, Frankrijk

Het opstaan gaat niet vlotjes, ik ben met van alles aan het treuzelen πŸ™„. Koffie zetten mag niet op deze camping. Ja je mag wel koffie zetten πŸ˜…, maar niet met open vuur. Het is hier kurkdroog namelijk! Dus dat doe ik dan maar niet. Ik drink een gezonde smoothie en eet yoghurt, moet ook een goede start zijn πŸ’ͺ. De fiets ia bijna weer startklaar, mmm ... mijnΒ zonnecellen doen het niet, grrr 🀨. Nou ja ik hebΒ de powerbank al wel halfvol. Ik word aangesproken door een Duitse jongeman of die zonnecellen goed werken? πŸ™ƒ. Ik zeg, uuh nou ze doen het niet meer. O, zegt de jongen, ze zien er er in ieder geval wel cool uitπŸ˜…. Ik zeg, ja dat vindΒ ik nu ook 🀣.Β  Het eerste stukje is lekker weer door het dennenbos🌲🌲🌲. Het ruikt er ook zo heerlijkπŸ™‚πŸ™‚. En dan weer in de bewoonde wereld, fiets ik toch helemaal verkeerd 😟. Ik dacht nog wat raar dat het meer aan mijn linker kant ligt πŸ€”πŸ€”πŸ€”. Drie kilometer later, o nee, gewoon de verkeerde kant op gefietst πŸ™ˆ, en terug dan maar! Vervolgens is de route echt heel saai (oude spoorlijnbaan) en er is weinig aan! Ik hoop dat het morgen wat mooier fietsen is.

1. Mirjam:
    πŸ™ˆ...
  2. Marieke Voskamp:
    16 september 2020
    En weer op de volgende camping aangekomen ?
    En blijf je nu in Frankrijk ? Durf je het niet aan om naar Spanje door te gaan?
    Of heb je het nog niet definitief besloten....
    Nou rust lekker uit en slaap lekker voor straks😴😴😴
  3. Marga:
    16 september 2020
    ik ben er nog niet uit 😁
  4. Dick van Leeuwen:
    16 september 2020
    Drink je onderweg wel eens koffie, bijvoorbeeld in een restaurant of cafΓ©?
  5. Marga:
    16 september 2020
    Bijna niet, heb alles bij me😊
  6. Cor & Cora:
    16 september 2020
    Wat jammer dat het allemaal niet zo meezat vandaag.
    Straks lekker slapen.πŸ’€
    Morgenvroeg hopelijk eerst maar beginnen met een lekkere kop koffie!
    De fietstocht zal morgen vast wel weer mooier zijn.
    Succes alvast!
    Welterusten
  7. Marga:
  8. Anne Meijer:
    16 september 2020
    Ha "buuf" πŸ˜„ zo te lezen ben je vandaag gelukkig geen naakte man tegen gekomenπŸ™„. Heb je de zonnecellen nodig voor het opladen van je Powerbank? Hopelijk is je fietstocht morgen aangenamer dan vandaag.
    Nou Toppertje, slaap fijn straksπŸ€
  9. Marga:
    19 september 2020
    ja klopt, gisteren deden ze het weer had ik het idee
  10. Paulien:
    16 september 2020
    Welterusten. En πŸš΄πŸ»β€β™€οΈZe morgen.
  11. Liesbeth:
    17 september 2020
    Hopelijk heb je morgen weer een wat betere dag! Zet hem op hè!!
    🚲πŸ’ͺ
  12. Marga:
  13. Monique Lenters:
    17 september 2020
    Goedemorgen, ik wens jou voor vandaag meer fietsplezier dan gisteren en een mooiere route toe! πŸ‘‹πŸ»πŸ€πŸ€—
  14. Marga:
  15. Saskia:
    Goedemorgen lieve Marga 🌻

Fijne 🚲dag gewenst 😎
    Lieve groetjes van hier πŸ‘‹πŸ»