Dag 14 Goussonville-Villiers-le-Morhier

2 september 2020 - Adainville, Frankrijk

Vannacht lag ik dwars in mijn tentje 🤣. Dat past natuurlijk niet, hè 🤭. Beetje onrustig geslapen, maar ik voel me goed ( Veel mensen vragen hoe ik me voel)! Ik heb ook geen pijn meer in mijn handen, knieën en voeten 😆. En mijn fietsje  voelt zich ook goed, volgens mij 😉. Gisteren heb ik de fiets nog wat olie gegeven 🙃!  Alles weer opgepakt en ik begin gelijk weer met een mooie afdaling. Het is prachtig! Mooie vergezichten en idyllische dorpjes. Al snel passeer ik een klein kruideniertje. Gelijk maar wat eten voor vanavond gehaald, want ik kom volgens mij niets meer tegen op de route. Ik fiets de hele tijd met een brede grijns op mijn gezicht. Waarom? Dat verklaart zich later..... Bij een gedenksteen van overledenen en gedeporteerden van de tweede wereldoorlog heb ik een pauze gehouden. Hier staan ook twee prachtige kastanjebomen 🌳. Ik merk wel dat ik nu in een minder arm gebied kom. De wegen zijn beter en netter. Het is heuveltje op en af met een mooie blauwe lucht. Ik ben bijna bij de camping. Nee hè 😟, bordje "barrière"!!!  Een vrachtwagen, die er net vandaan komt, houd ik aan. In zijn beste Frans/Engels wil hij mij duidelijk maken dat ik kan proberen om er toch langs te komen! Ik waag het erop en het lukt me, yess!!! Ik ben op de camping en wie komt eraan........Huub (mijn man) 🤣🤣🤣 met Sarah!!! Wat een verrassing!!! Wat mooi! Hij wilde me toch echt niet alleen mijn 50 ste verjaardag laten vieren morgen! Morgen mag ik met Sarah in het karretje naar Chartres fietsen en Huub fietst mee, LOL!

PS: Die grijns was er omdat ik via sociaal media al door kreeg dat er iets gaande was 😉.

1. Paulien:
    2 september 2020
    Wat ontzettend lief. Prachtig gebaar.
    Geniet ervan.
  2. Marga:
    🥰🥰🥰
  3. Dick van Leeuwen:
    2 september 2020
    Wat een verrassing!! Alvast gefeliciteerd en een mooie avond samen!
  4. Jeanine herlaar:
    2 september 2020
    Wauw Marga, wat een fijne en mooie verrassing voor jou dat je mannetje bij je is op deze gedenkwaardige verjaardag❤️ Ook mooi om jou eens op de foto te zien; wat zie je er goed uit!! 🤩
    Geniet van je gezelschap en alvast een mooie (verjaar)dag morgen gewenst😘😘 (en 18.30 uur zet ik ‘m op NPO2!) liefs, Jeanine (je SARAH-collega 👵🏼)
  5. Geesje:
    2 september 2020
    Wat een leuke verrassing Marga. Fijne dag gewenst morgen samen met Huub.
  6. Martin:
    2 september 2020
    Geweldig! Wat een leuk idee en lief van Huub zeg! Alvast heel veel plezier toegewenst morgen met zijn tweeën /drieën.
  7. Leonie:
    2 september 2020
    Lieve Marga, wat een heerlijke verrassing! Geniet morgen van je 50ste verjaardag samen!
  8. Alice:
    2 september 2020
    Wat leuk dat Huub er is 💕 en fijn dat het zo'n mooie dag was.
    Welterusten 💤
  9. Monique Everlo- Meckelenkamp:
    Wat een heerlijke verrassing Marga..geniet samen ❤
  10. Nelly Demmer:
    2 september 2020
    Wat leuk voor je Narga, een mooie verjaardag wens ik je toe morgen
  11. Everdien Companje:
    2 september 2020
    Wat een mooie verrassing dat Huub en Sara op bezoek zijn! Morgen een hele fijne verjaardag! En succes met het interview ☀️👵🏻🥂🌻
  12. Cor & Cora:
    3 september 2020
    Dat is toch wel een hele mooie verrassing!
    Wat een leuke en lieve verrassing 🌺
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dat wordt een verjaardag die je altijd bij zal blijven.
  13. Saskia:
    3 september 2020
    Gm lieve Sarah.... 🌺🌹🥀🏵🌸🌷⚘💮🌻🌼 van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag ❤ Hele fijne dag samen met Huub. Wat een verrassing. Welkom bij de club lieve Marga 😀 Dikke 💋 en succes met het interview 👍🏻
  14. Debbie Milner:
    3 september 2020
    Oh wat lief van Huub,nou ben je niet alleen op je verjaardag. Gefeliciteerd SARAH💋
  15. Marieke Voskamp:
    3 september 2020
    Dat is een leuke verrassing geniet samen van je 50e verjaardag’!
    En drink er samen eentje op🥂🎉
  16. Marloes:
    3 september 2020
    Wauw, wat een verrassing! Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag samen. Geniet🌼
  17. Margreet:
    Dat is lief van hem Van harte gefeliciteerd met je 50 e verjaardag
    Ik wens je een fijne dag samen 🎉🎉🚴‍♀️🚵‍♀️
  18. Monique Lenters:
    Wat super lief!
    Geniet vandaag maar lekker samen van jouw bijzondere verjaardag.🥳
  19. Dianne:
    3 september 2020
    Lieve Marga. Wat heerlijk dat Huub vandaag met je mee fietst. Een gezellige break in je 🚴‍♀️tour! Gefeliciteerd🎂🎈🎉🥂♥️
  20. Heleen:
    3 september 2020
    Gefeliciteerd Marga! Wat een bijzondere verjaardag is dit!! Hele fijne dag gewenst, samen met Huub!
  21. Ben Schuttenbeld:
    Van harte gefeliciteerd Marga! Maak er een mooie dag van met Huub en Sarah 🤣🎉🍰🚲
  22. Ans Padt:
    3 september 2020
    Wat een prachtig cadeau op je verjaardag, geniet ervan. 🥳🥳🥳
  23. Marjan:
    3 september 2020
    Fijne dag vandaag Sara en van harte gefeliciteerd topper.
  24. Alie Poldervaart:
    3 september 2020
    Gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere dag! 🎉
  25. Tony Lichtenberg:
    3 september 2020
    Oh, wat leuk Sara meegenomen. Heel herkenbare foto's. Ik beleef mijn fietsreis weer opnieuw naar Santiago. Je maakt heel wat mensen blij Marga met jouw tocht.
  26. Marga:
    6 september 2020
    das heel leuk om te horen 😊😊😊😊😇😇😇
  27. Loes Scholten:
    3 september 2020
    Super lief en super leuk, geniet ervan, dit geeft vast weer extra energie.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd.🌺🌺
  28. Liesbeth:
    3 september 2020
    Hoi Marga, nu Sarah, welkom bij de club! 😃 Hartelijk gefeliciteerd met je 50e verjaardag en nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst met Huub en de kids! 🍀
    Dit zal altijd een onvergetelijke verjaardag voor jou en Huub zijn.
    Succes vanavond met de uitzending, we zullen luisteren.
    Heel veel succes verder met je reis en geniet er van!! 👍🍀
    Groetjes, Ben & Liesbeth 😘
  29. Marga:
    dank je 😊😊
  30. Mirjam:
    3 september 2020
    Wat fijn: op deze dag de allerbeste gezelschap die je zou kunnen wensen!
    Geniet er van! 😘
  31. Marga:
    nou, echt wel 😊😊😊😊🥰🥰🥰
  32. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    3 september 2020
    Hiep hiep hiep hoera! Sarah! Van harte proficiat!!!!! 🥳🎂😘 Mooie dag samen!!!
  33. Berto Collet:
    3 september 2020
    Van harte gefeliciteerd Sarah. Welcome bij de club van 50+. Veel succes en plezier in het volbrengen van je missie. Rineke en Berto Collet
  34. Marga:
    Dank jullie 😊
  35. Margret Mekenkamp:
    Hallo Marga,
    Van harte proficiat met jouw 50e verjaardag. 🎉🎈🥂 Deze dag ga je niet gauw meer vergeten. Fijn dat Huub is gekomen om deze dag samen te vieren. 🥰
    We genieten elke dag van de mooie reisverhalen en de prachtige foto's die je maakt en wensen je nogmaals veel succes met het verwezenlijken van je doel. Groetjes, Wim en Margret Mekenkamp
  36. Marga:
    dank jullie 😊😊. Ook leuk om te horen dat jullie de verhaaltjes leuk vinden 😊
  37. Erika:
    3 september 2020
    Hi Marga, van harte gefeliciteerd . Yoehoe 50 !! Nu wordt het alleen nog maar leuker. Hoop dat je een onwijs leuke dag hebt gehad en Fietsen met Sarah was vast ook wel een ervaring..grijns.
    Je bent een topper !!
  38. Helma Koorevaar:
    5 september 2020
    Wat een leuke verrassing dat Huub erbij is gekomen om een stuk mee te fietsen en jouw verjaardag te vieren.