Dag 15 Villiers-le-Morhier- Chartres

3 september 2020 - Chartres, Frankrijk

Vandaag ben ik jarig, 50 jaar 😄🥳🥳🥳! Gisteren ben ik verrast met het bezoek van Huub. Dus vanmorgen samen opstaan en lekker ontbijten. En toen heb ik Sarah goed in haar karretje gezet 🤣, ballonnen eraan gehangen en rijden maar. De Fransen vinden het maar een rare vertoning maar lachen ons vriendelijk toe🙃. Sommigen denken dat we pas getrouwd zijn 😂.  (Huub fietst ongeveer 2 dagen mee en gaat dan weer naar huis.) Het weer is prachtig ongeveer 25 graden. Eerst komen we door Maintenon. Hier zijn nog boogresten van een aquaduct. In 1640 gebouwd maar nooit afgemaakt. Het moest een 110 km lang kanaal worden dat het Chateau van Versailles met tuinen en fonteinen van water moest voorzien. Maar na 40 jaar problemen, ziektes en muiterij is het nooit afgemaakt. Vervolgens leuk fietsen langs rivier de L'oire. We zien de kathedraal van Chartres al in de verte. Wat een pracht van kathedraal is dat(gebouwd rond 1200), enorm, wat groot. Eerst naar de camping gefietst, Sarah parkeren, douchen en om half zeven interview NPO radio 2. Pffff wat ben ik poepie zenuwachtig 🙈 daarvoor, maar ook dat overleeft ik weer 😅. We gaan de kathedraal bewonderen en gaan lekker uit eten. Het is een super leuke dag! Iedereen, bedankt voor de felicitaties en mooie berichten 🥰🥰🥰! Ik ga ze allemaal nog eens rustig lezen.

1. Alice:
    4 september 2020
    Wat een leuke dag en wat een mooie foto's.
    Ik heb je gehoord op de radio....was hartstikke leuk om te horen. En leuk dat Huub ook nog even genoemd werd. 😊
  2. Marga:
    Ja leuk he 😂
  3. Dick van Leeuwen:
    4 september 2020
    Wat een leuk verhaal. Wat een feest! Gefeliciteerd!
  4. Mirjam:
    4 september 2020
    Wat een verrassing dat Huub kwam! Mooie foto’s weer.
    Lekker fietsen vandaag maar weer... ik ga zo weer prikken😜
  5. Bea Greveling:
    4 september 2020
    Mooie foto's. Wat leuk dat je man er is en nog een dag met je meefietst. Fijne dag samen.
  6. Paulien:
    4 september 2020
    Gezellig zo samen ,geniet ervan.
  7. Saskia:
    4 september 2020
    Wat een mooie dag heb je gehad samen met Huub. Een verjaardag die je altijd zal bij blijven❤. Ps je deed het goed hoor met het interview 😀 . Wens jou en Huub veel fietsplezier. Ben nu al benieuwd naar je verhaal vanavond 😉. Lieve Groetjes 😘
  8. Marieke Voskamp:
    4 september 2020
    Wat super leuk! Een verjaardag om nooit te vergeten wat gezellig dat Huub op deze bijzondere dag er bij was!
    Gezellige dag samen 🚴‍♀️
  9. Monique Lenters:
    4 september 2020
    Wat een leuke dag, en mooie foto’s. Veel fietsplezier samen vandaag! 🤗
  10. Wilma Raats:
    Prachtig 💪🏽 Van harte gefeliciteerd 🥳
  11. Anne Meijer:
    4 september 2020
    Ontzettend mooi dat je ons laat meegenieten met prachtige foto's. Wat is het fijn dat Huub nog even met je mee fietst. Geniet ervan 🍀
  12. Cor Bos:
    4 september 2020
    Mooi verslag Marga, leuk dat jullie een paar dagen met elkaar fietsen. Groeten.
  13. Alwin:
    4 september 2020
    🥂🍾Gefeliciteerd, Marga! 5️⃣0️⃣ En nog heel veel succes 💪 & veilige km's 🚴‍♂️ met je verdere trip. Geniet ervan! Groeten 🙋‍♂️
  14. Marga:
    Dank je alwin😊😊
  15. Bieke:
    4 september 2020
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je zo’n fijne dag hebt gehad! Een dag om te koesteren. Goeie rit verder.
  16. Marga:
    dank je Bieke, leuk dat je meeleest 😊😊😊