Rustdag 7

27 september 2020 - Auvillar, Frankrijk

Geslapen en ik kan de hele dag, week, maand ....😂 nog wel slapen. Maar goed dat gaat niet, dus naar het ontbijt gesloft. Alles weer in de tassen gedaan, ik wil mijn tanden poetsen en dan denk ik: waarom bruist het niet? 🤔. Hè bah, voor de zoveelste keer zit ik mijn tanden te poetsen met dagcrème, bleh😝. Die tubes hebben dezelfde grote 😅. Ik ga vandaag toch rustig aan doen en ga naar de camping fietsen 15 kilometer verderop en dan vandaag een rustdagje houden. Morgen is het ook iets beter weer. Het is vandaag best fris, 12 graden, brrr. Fiets Auvillar uit en over de la Garonne. Dan kom ik langs een stuk productiebos en dan zie ik iets de weg oversteken, het lijkt wel een wild zwijntje, kort op de pootjes en zwart? 🤷‍♀️. Fiets een eind langs een kanaal, prachtig! Nog een reiger gespot! En heel veel zwaluwen! Ze vliegen voor je fiets langs, bijna tegen je aan ! Dan kom ik in Moissac, plaatsje aan de rivier de Tarn.  En ook nog over de Tarn gefietst langs het kanaal ( kanaal gaat over de rivier de Tarn, heel apart). Tent op gezet en dutje gedaan. Hier op de camping vliegen ook heel veel zwaluwen, voor je langs, achter je langs en verderop is eekhoorn 🐿 druk in de weer, boom in, boom🌳 uit.

1. Saskia:
    27 september 2020
    Goed dat je je rust pakt lieve Marga. Alvast welterusten voor straks 😘 en een goede fietsdag gewenst voor morgen. 👋🏻 Dag
  2. Erika:
    27 september 2020
    hi Marga, toppertje. wat een temperatuurverschil. vorige week nog ruim 26 en nu rond de 12graden. dat is echt flink wennen. top hoe je toch maar doorgaat en die rustdag meer dan verdient!!! slaap lekker straks en ben benieuwd welke dieren morgen je pad gaan kuizen. Het sprookjesbos heeft nog meer in peto🙃😉👋🏻🐹🐸🐞🐌🦋🦌🦔🐿
  3. Paulien:
    27 september 2020
    Fijn dat je even uit hebt gerust. Slaap lekker zo. En 🚴🏻‍♀️Ze morgen.
  4. Erika Jansen:
    27 september 2020
    Groot gelijk dat je even rustig aan hebt gedaan vandaag! Je levert een superprestatie en dan mag je tussendoor ook best even genieten!😉
  5. Dick van Leeuwen:
    27 september 2020
    Mooi, die zwaluwen. Hier zijn ze vertrokken voor een lange reis naar Afrika. Grote kans dat je 'd onze voorbij zag komen...😉😉
  6. Jeanine herlaar:
    27 september 2020
    Alleen het idee al; .....tanden poetsen met dagcrême🤣 bah!
    Wat heb je al veel paden befietst 💃🏼💪🏻 Prachtig om jouw reis in beeld te krijgen via de geposte foto’s. Goede nachtrust voor jou en een mooie droge fietsdag gewenst😘
  7. Mirjam:
    28 september 2020
    prachtige foto's weer! Succes!
  8. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    28 september 2020
    Lieve Marga, ik wens je een dag met bijzondere verrassingen leuke avonturen en vele kilometers! Ik kijk uit naar je prachtige foto’s. Groetjes
  9. Gabriëlle:
    28 september 2020
    Even laten weten dat ik aan je denk. Wát maak je veel mee. En fijn om te lezen dat je nog geniet! Tot gauw 💖
  10. Marga:
    29 september 2020