Dag 50 Chalons champagne - Vouziers

16 oktober 2020 - Chรขlons-en-Champagne, Frankrijk

Het wordt spannend vandaag ๐Ÿ˜ƒ! Ik moet namelijk oversteken naar een andere route, "De groene valleien" route. Naย Vouziersย kan ik deze route oppakken. Maar hoe kom ik daar? Ik rij vandaag op Google maps, dus 'fingers crossed'. Het gaat goed ๐Ÿ˜Š, via het jaagpad langs het kanaal de stad uit! En daar vliegt een ijsvogeltje voor mijn fiets langs! Wat een kadootje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. En er stijgt een reiger op en geeft een mooie vliegshow๐Ÿ˜€. Dit valt niet tegen! Even verderop langs het spoor en dan word ik de akkers opgestuurd ๐Ÿ˜‚. Het wordt een soort off-road rijden. Eigenlijk best mooi. Gelukkig heb ik hele goede banden, want ik heb grindpadenย en modder ๐Ÿ˜†. Vandaag veel wind op het open veld ๐ŸŒฌ๐ŸŒฌ๐ŸŒฌAan het einde krijg ik een redelijk goede wegย  dus kan ik weer snelheid maken. En ik zie nu ook weer weilanden met koetjes ๐Ÿ‚. Dit isย mijn 50 ste fietsdag ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ.

Fotoโ€™s

1. Astrid:
    50 dagen volbracht...petje af Marga! ๐Ÿšดโ€โ™€๏ธ
  2. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  3. Paulien:
    16 oktober 2020
    Prachtig hoor. 50 fietsdagen.
    Hoeveel dagen ga je nog fietsen om in almeloooooo aan te komen.
    ๐Ÿšด๐Ÿปโ€โ™€๏ธZe morgen. En voor nu slaap lekker.
  4. Marga:
    7 dagen๐Ÿ˜Š
  5. Dick van Leeuwen:
    16 oktober 2020
    Sjonge, wat een avontuur!!
  6. Marga:
    Yep๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  7. Saskia:
    Knap hoor je 50ste fietsdag ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ
    Genoeg weer beleefd vandaag en
  8. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  9. Saskia:
    16 oktober 2020
    Oeps ...ik drukte te snel op reactie plaatsen ๐Ÿ˜Š Welterusten voor straks . Een dikke knufff van hier ๐Ÿ˜˜
  10. Pauline Kleinsmit-Looijen:
    16 oktober 2020
    Dag 50 Chalons champagne - Vouziers, ik las het en dacht, hoe kient ze dat uit. Champagne in de naam op je 50ste fietsdag! ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ proficiat!
  11. Marga:
    Dank je ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  12. Toon Verbraak:
    16 oktober 2020
    Wat een respect, diehard ben je. Heb alles van je gelezen en alle foto's bekeken. Een reis om nooit te vergeten. Ik ga je promoten op Facebook, hopelijk brengt het extra geld op voor het goede doel. Zet 'm op, want die laatste loodjes .........
  13. Marga:
    Dank je, super๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ
  14. Wilma Raats:
    17 oktober 2020
    Fantastisch wat een prestatie ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ Op naar de laatste week fietsen succes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜Šโ˜€๏ธ
  15. Marga:
    ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡
  16. Marieke Voskamp:
    17 oktober 2020
    Super prestatie .... 50 dagen gefietst...... echt zooo knap.....
    Nog 1 weekje fietsen......geniet van de laatste km de komende week! ๐Ÿšดโ€โ™€๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ
  17. Marga:
    ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
  18. Erika:
    17 oktober 2020
    mooi kadootjes met de vogels
  19. Marga:
    18 oktober 2020
    Ja zo mooi, kan ik echt van genieten
  20. Ans Padt:
    17 oktober 2020
    50 dagen fietsen en dat in je uppie, al die kilometers en die indrukken die je opdoet. Wanneer denk je weer in Almelo te zijn, hoeveel km nog??
  21. Marga:
    Vrijdag kom ik weer thuis, nog ongeveer 430 km
  22. Amanda Smelt-Roelofs:
    Joehoe, Sarah tikt het getal 50 nogmaals aan๐Ÿ˜
    Marga, opnieuw weer prachtige foto's!
    Geniet van je laatste fiets week๐Ÿ˜˜
  23. Marga:
    Ja he๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
  24. Jannie en Piet:
    17 oktober 2020
    Hoi Marga, alweer een week terug dat je bij ons weg fietste!! Spannend zo'n nieuwe route, zo zie je nog eens wat!!๐Ÿ˜Š Nu snel door Belgiรซ, hopelijk kun je nog een warme maaltijd scooren!! Succes hoor!!!
  25. Marga:
    Ja, is mooie route๐Ÿ™‚
  26. Cor Bos:
    19 oktober 2020
    Ha die Marga,
    Nog gefeliciteerd met het behalen van je doelstelling van de 50 dagen tocht.
    Een prima resultaat en ook nog eens een prima inzameling voor het KWF.
    Goed gedaan hoor, nu de laatste dagen nog even ertegen aan. Hopen dat je nog leuke dingen en leuke mensen tegen komt.
  27. Marga:
    20 oktober 2020