Dag 25 Bouleau - Montalivet-les-Bains

14 september 2020 - Montalivet les Bains, Frankrijk

Bij het opstaan word ik al weer aangevallen door de muggen 🦟🦟🦟, snel weg zijn hier. In mijn tent gelukkig geen last, kan hem ook goed afsluiten πŸ™‚. De aardige campingbeheerder haast zich om mijn bestelde croissantjes πŸ₯πŸ₯ te pakken. Ik heb zelfs geen koffie β˜• gezet πŸ˜•. Maar het komt wel mooi uit, want ik wil de veerboot nemen om 11 uur en je moetΒ een half uur van te voren aangemeld zijn. Ik neem de veerboot β›΄ uit Royan. Ik ga dan naar La pointe de Grave. Bij Royan is de brede monding van de Gironde. Bij het verzamelen spreek ik nog wat mensen, éénΒ Franse vrouw kon wat Engels. Haar zoon leeft in Nederland als expat en ze spreektΒ zelfs een paar woorden Nederlands πŸ˜ƒ. En dan de veerboot op, gaatΒ mooi allemaal.Β  Je staat dan ineens op een soort van Terschelling 🀣, heerlijk, de zee de Atlantische oceaan πŸ˜ŠπŸ–πŸ–. Het is warm, dus ik denk lekker hier door het dennenbos fietsen, mooi in de schaduw. Maar goed dat is van korte duur, want vervolgens fiets ik wel door een dennenbos 🌲🌲🌲 maar het fietspad is niet in de schaduw. Het is puffen en zweten, want er is ook wind 🌬 en die is tegen uiteraard! Dus ik heb zo'n 20 km door een soort van warme fΓΆhnwind gefietst πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅. Uiteindelijk kom ik bij de camping : ik ga douchen, naar de supermarkt (lekkere koude kant-en-klare pasta gehaald en andere lekkere dingen), boek mee (de zeven zusters πŸ™ƒ) en dan ga ik naar het strand. Heerlijk, ik heb er zelfs een dutje gedaan πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡.

1. Dick van Leeuwen:
    14 september 2020
    Wil je die fiets niet meer in het zand parkeren...daar krijg ik het er helemaal benauwd van....:)
  2. Marga:
    🀭🀭🀭😬😬😬
  3. Paulien:
    14 september 2020
    Fijn voor je heerlijk even genieten van de zee.
  4. Marga:
    dank je 😊😊😊
  5. Erika Jansen:
    Heerlijk!! Lekker ff genieten, verdiend!!πŸ’ͺπŸΌπŸ‘πŸΌ
  6. Marga:
    15 september 2020
    dank je, vond ik ook πŸ˜…
  7. Wilma Raats:
    Prachtig β˜€οΈπŸ‘
  8. Marga:
    😊😊😊😊😊
  9. Jeanine herlaar:
    14 september 2020
    Wauw, wat een prachtige foto’s weer! Vooral die crocs onder de snelbinders, hahaha...🀣 en je selfie is ook goed gelukt. Je hebt al een mooi kleurtje gekweekt. Het lijkt wel net vakantie☺️πŸ€ͺ.
    Fijn dat je even op t strand hebt kunnen bijtanken. Kun je morgen met volle batterij weer verder. Succes Marga😘 toi toi toi!
  10. Marga:
    15 september 2020
    ja he, en mijn benen zijn vanaf sokken tot onderaan wielerbroek bruin 🀣. Zelfs mijn hanschoenen staan er in, allen vingertoppen zijn bruin 🀣
  11. Liesbeth:
    15 september 2020
    Wat een leuk verslag weer en wat een prachtige foto’s! Wat fijn voor je dat je ook hebt kunnen uitrusten op het strand en genietend van de zee. Succes verder!! πŸ‘πŸ€πŸ˜˜
  12. Marga:
    Dank je 😊😊😊
  13. Marieke Voskamp:
    15 september 2020
    HΓ© wat geniet ik toch van je verhalen en foto’s echt super mooi! En wat heerlijk dat je effe hebt genoten op dat heerlijke strand !
    Ik ben aan het werk ( nu effe niet)πŸ˜‚πŸ™„
    Zit op ta10 hahaha
    Fiets ze..... en ik ga weer aan het werk.....πŸ‘πŸ˜˜
  14. Marga:
    15 september 2020
    Werk zeπŸ˜„πŸ˜„ en zo mooi om te horen dat je geniet van mijn verhaaltjes πŸ˜‡
  15. Martin:
    15 september 2020
    Wat heerlijk zeg. Een soort vakantie momentje tijdens je lange fietstocht.
    De kust met duinen en zee wordt ik ook altijd gelukkig van. Geniet ervan.
  16. Marga:
    16 september 2020
    ja dat voelde wel zoπŸ˜ŠπŸ˜‡