50keer50km - actie KWF

29 juni 2020 - Almelo, Nederland

Lieve mensen,

3 september ga ik 50 jaar worden 🥰! Een bijzondere leeftijd om bij stil te staan met daarbij een verjaardagswens. Het gelukkigst ben ik als ik rondtrek op mijn fietsie. Maar wat is het mooist om te hebben? In 2012 (diagnose borstkanker) wist ik dat heel goed...... gezond zijn en oud worden!!!!

Toen plopte dit idee op! Ik kan mij natuurlijk ook sterk maken voor minder kanker, meer genezing en betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten, het doel van KWF kankerbestrijding.....

Daarom ga ik in mijn uppie fietsen, 50 dagen 50 km (om even bij het getal 50 te blijven), dus totaal 2500 km! Mijn eindbestemming is Santiago de Compostella💃! En als  kado voor mijn verjaardag wil ik vragen of jullie mij willen sponsoren. Zoveel geld in te zamelen als de totale fietsafstand is, 2500 euro, dat zou een geweldig kado🤗 zijjn! Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn en mij super gaan ondersteunen. Best spannend allemaal 🙈.

Ik vertrek  op zondag 16 augustus en kom terug op maandag 19 oktober.

Kadogeld/sponsorgeld: https://acties.kwf.nl/fundraisers/margawispels-klompjan/50keer50km

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn reis en mij supporten? http://Www.50keer50km.reislogger.nl Dat zou ik heel leuk vinden!

Warme groet,

Marga❤

1. Amanda Smelt-Roelofs:
    4 juli 2020
    Wauw, lieve Marga, ik heb vandaag 4 juli 2020 je mooie kaart ontvangen, waarin je je wens aangeeft m.b.t. het vieren van je 50e verjaardag! Prachtig initiatief, heel ontroerend en enorm dapper! Ik zou zeggen zet 'm op en geniet met volle teugen! "Loat ma kuul'n, 't löp wa los"
    Een goede voorbereiding toegewenst, het gaat je lukken! Liefs Amanda uut Vjenne
  2. Marga:
    Haha ja ik ga er zeker van genieten 😊. Kiek'n wat wordt! Bedankt 🥰
  3. Jeanine herlaar:
    4 juli 2020
    Je kunt me nu niet zien, maar ik sta gebogen. Gebogen....voor jou❤️ Ook ik heb jouw mooie kaart ontvangen waarin jouw aanstaande reis beschreven staat. Wat een lef, moed, discipline maar bovenal zegt dit alles over hoe je bent als mens. Terwijl iedereen die 50 wordt met zichzelf bezig is denk jij aan anderen. Ik wens je onvergetelijke, voorspoedige, mooie en succesvolle reis toe...en natuurlijk ga ik een duit in het zakje doen!😘 liefs, jeanine
  4. Marga:
    4 juli 2020
    Nu word ik helemaal verlegen ☺...... wat een mooie woorden 🥰. Heel erg bedankt 😊😊😊. Ik ga heel er mijn best doen en hoop zoveel mogelijk duiten te krijgen hiervoor. Het zal me zeker mooie ervaringen brengen 😃! Bedankt 😘
  5. Ineke veldhuis:
    7 juli 2020
    Wat knap van je diep respect voor je en ik ga je zekers volgen top mens ben je 😘
  6. Marga:
    7 juli 2020
    Ha Ineke,
    Bedankt voor je mooie reactie 😊😊😊🥰🥰🥰. En super leuk dat me gaat volgen. Kan nog wel wat support gebruiken onderweg, denk ik!
    Groetjes Marga 😘
  7. Annemiek:
    8 juli 2020
    Toch nog ff hier een reactie...
    Marga,
    Wat heb je een mooie kaart met mooie tekst vetstuurd❣️‼️❣️
    Tuurlijk gaan we je sponsoren en wat jammer dat we op vakantie zijn tijdens je uitzwaai borrel.
    We spreken elkaar nog!
    Fijne dag❣️
    Grz Annemiek
  8. Marga:
    Hoi Annemiek,
    Bedankt! Super dat jullie willen sponsoren 😄😄😄😊🥰. Jammer dat je niet kunt met de borrel! Maar ik weet zeker dat jij mijn grootste fan wordt, haha🙃.
    Tot snel 😘
  9. Monique:
    Hallo Marga,
    Ik ken je niet maar via Huub (R3) hoorde ik van je plan.
    Wat een prachtig doel maar bovenal een fantastisch avontuur.
    Ik ga je volgen, ben stiekem best een beetje jaloers😉
    Maar ik heb nog een paar jaar te gaan vóór ik 50 wordt dus wie weet.
    En natuurlijk heb ik een donatie gedaan.
    Heel veel succes en vooral plezier met je trip!
    Gr. Monique Kroeze
  10. Marga:
    Hoi monique,
    Heel erg bedankt voor je leuke berichtje! Vooral omdat we elkaar niet persoonlijk kennen. Heel bijzonder. Ik hoop dat ik een mooi avontuur tegemoet ga. Maar dat gevoel heb ik nu al met al die mooie lieve en steunende berichten ❤.
    Bedankt!
  11. Theo Schurink:
    8 juli 2020
    Marga. ..wat stoer van jou..geweldig initiatief. .natuurlijk ga ik je financieel steunen...heel veel succes..en wees allert 👍
  12. Marga:
    Hoi Gemma en Theo,
    Heel erg bedankt voor jullie support en donatie, heel leuk! 🥰🥰🥰
    Heel erg bedankt!
  13. Wilma Raats:
    10 juli 2020
    Hallo Marga
    Respect voor jou wat stoer!! En wat een mooi doel heb mijn bijdrage net overgemaakt. Zelf hoop ik volgend jaar van Porto naar Santiago te lopen. Ik wens je veel succes en ik ga je volgen. 🙏

Groeten Wilma 🍀
  14. Marga:
    10 juli 2020
    Hallo Wilma,
    Bedankt voor je leuke reactie en mooi donatie! Super, heel bijzonder omdat we elkaar niet persoonlijk kennen. Heel erg bedankt 😊😊🙏🙏🙏. En alvast een bon camino als gaat lopen volgend jaar! 😃
    Warme groet Marga
  15. Erika Jansen:
    19 juli 2020
    Hoi Marga, we hebben het hier maandag nog besproken, maar wat een unieke reis ga jij maken! Echt ontzettend knap, wat een uitdaging!! Ik wens je natuurlijk alle goeds en veel succes en met die donatie komt het ook zeker nog goed!💪🏼👌🏼👍🏼
  16. Marga:
    20 juli 2020
    Hoi Erika,
    Bedankt 😊❤ voor je lieve mooie reactie. Ik ga ervoor 🚴‍♀️. Het voelt nu al als een mooi avontuur 😀.
    Warme groet,
    Marga
  17. Anne:
    26 juli 2020
    Hallo Marga,

Ik ken je niet persoonlijk, maar zag je artikel in Hallo Almelo staan. Mijn moeder is zelf ook al een aantal keer alleen naar Santiago gefietst dus ik vind het ontzettend gaaf dat je dit ook gaat doen. Natuurlijk hadden veel mensen daar respect voor, maar ook veel vragen als "vind je man dat wel goed?!". Ik vind het daarom tof om te zien dat er gelijkgestemden zijn. Ook daarom wil ik je heel veel succes wensen met het verwezenlijken van deze droom. Natuurlijk zal ik ook doneren. Maak er een mooie reis van en geniet ervan!

Groetjes Anne
  18. Marga:
    Hoi Anne,

Bedankt voor je leuke reactie 😊. Wat leuk om te horen dat je moeder het ook heeft gedaan. Ook vanuit Nederland neem ik aan. Ik heb er zo'n zinin. Ik krijg vaak de reactie, Ga je alleen???? . Maar dat is ook een van de uitdagingen voor mij. Bedankt voor de donatie, super! Warme groet, Marga
  19. Anne:
    27 juli 2020
    Hoi hoi, ja ook vanuit Nederland :) Leuk hoor, je klinkt precies zo enthousiast als mijn moeder ;)
    Hartstikke mooie uitdaging hoor! Ik geef je groot gelijk! Nogmaals succes en ik zal zo nu en dan hier een kijkje nemen :) Groetjes
  20. Marga:
    28 juli 2020
    Hoi Anne,
    Bedankt he! Heel leuk :)
  21. Patricia:
    27 juli 2020
    Hoi Marga, zoals via de mail al besproken: geweldig dat je dit fiets avontuur aangaat en dat je het koppelt aan een actie ten bate van KWF Kankerbestrijding. Dat waarderen we enorm! Natuurlijk ga ik je volgen via deze website en zal ik mijn mail adres achterlaten in de lijst. Succes met alle voorbereidingen en maak er een reis van en herinneringen om nooit meer te vergeten. Warme en dankbare groet, Patricia Team Acties van KWF Kankerbestrijding
  22. Marga:
    28 juli 2020
    Hoi Patricia,
    Bedankt voor je mooi bericht! En jullie steun bij mijn actie. Jullie zijn volgens mij een toporganisatie, zo vriendelijk en vlug reageren op zaken, heel fijn :). Bedankt. Ik heel erg mijn best doen met fietsen. Ik heb er zinin :)
  23. Marja Uitterdijk:
    31 juli 2020
    Lieve Marga,

Wat prachtig dat je dit doet en wat fijn dat het goed met je gaat!
    Ben supertrots op je!!
    You go girl!!
  24. Marga:
    31 juli 2020
    Hoi Marja, Bedankt voor je lieve bericht 😊. Dank je ❤. Warme groet, Marga
  25. Dick van Leeuwen:
    3 augustus 2020
    Ha die Marga! Leuk dat ik je mag gaan volgen! Langs deze weg wens je veel geluk en fietsplezier toe! Bij leven en welzijn, en als mijn gezondheid het toelaat hoop ik volgend jaar september naar Los Molinos - Madrid te gaan fietsen. Dat zal rond de 2000km zijn.
  26. Marga:
    4 augustus 2020
    Hoi Dick,
    Dank je 😊. We gaan het beleven 😃🚲. Ik hoop voor je dat je de tocht gaat maken ❤🤗.
  27. Ans Padt:
    17 augustus 2020
    Hallo Marga, vanmorgen zat je op de camping lekker te ontbijten, ik vroeg of je de regenbui van gisteravond goed was door gekomen. We raakte even aan de praat en je vertelde wat je ging doen. Vind het een mooie en dappere onderneming waar je voor staat. Het filmje dat je van de camping wegrijdt heb ik je gestuurd. We kennen elkaar verder niet maar petje af!!! Ik hoop dat je een mooie ervaring en goede veilige reis zal meemaken. Gr 👋👋
  28. Marga:
    dank je Ans. Ik vond het ook een mooie ontmoeting 🙂😊
  29. Cor & Cora:
    Hoi Marga,
    We konden zaterdag helaas niet bij je komen om even afscheid te nemen.
    We wensen je in ieder geval een hele goede fietstocht en we gaan je zeker volgen.
    Heel veel succes!
    Groetjes Cor & Cora
  30. Marga:
    17 augustus 2020
    Geeft niet😊, dank je wel!