Bedankt ❤

24 oktober 2020 - Almelo, Nederland

Dit is mijn laatste verhaaltje :). Ik wil jullie bedanken voor het volgen!!! Ik vond het prachtig 🥰 en het gaf me een enorme boost om te fietsen! Bedankt voor al die mooie woorden, lieve appjes, berichten en telefoontjes. Ongelooflijk mooie tijd gehad! Geweldig dat ik dit heb mogen en kunnen doen! Bedankt ❤❤❤

Statistieken:

Warme groet, Marga 🙋‍♀️

1. Cindy snoek:
    24 oktober 2020
    Vond het heel bijzonder, zoals je het hebt beleefd en hebt beschreven. Echt top!
  2. Marga:
    🥰🥰🥰 dank je wel 😇😇🥰
  3. Betsy:
    24 oktober 2020
    Dankjewel voor je blog Marga, ik heb ervan genoten👍 Zooo leuk om iedere avond jouw verslag te lezen.. Je hebt me ook geïnspireerd. Ik word in januari 60, dussss.. 60 x 60 ....?? 😇
  4. Marga:
    Ga ervoor Betsy😄😄😃❤
  5. Saskia:
    24 oktober 2020
    Jij bedankt lieve Marga dat je ons mee nam op je avontuurlijke reis!!! ❤ zal je verhalen missen.
  6. Marga:
    😘😘
  7. Ans Padt:
    24 oktober 2020
    Dank je dat ik jouw reis heb mogen volgen.
    Ik wens jouw heel veel gezondheid en geluk met je gezin voor de toekomst.
    Lieve groetjes Ans🙏🙏
  8. Marga:
    Dank je Ans! Mijn eerste ontmoeting 😃, bedankt! 😇😇
  9. Everdien Companje:
    24 oktober 2020
    Wauw Marga, wat een mooie statistieken! Het is vast heerlijk om weer thuis te zijn en al die belevenissen te delen met je gezin/familie! Wat een mooi foto/dagboek is het geworden! Super om te lezen hoeveel mensen je hebt geïnspireerd om misschien ook dit te gaan doen! Ik heb er van genoten vond het spannend dat je alleen op pad ging! Maar wat een mooie ontmoetingen heb je gehad en op prachtige plekken geweest! Ik doe het je niet na! Ik vind het zo dapper en ontzettend wat een doorzettingsvermogen heb jij! Bedankt dat we een klein beetje mee mochten op jouw fietsreis!
  10. Marga:
    😇😇😇🥰
  11. Monique Lenters:
    24 oktober 2020
    Bedankt voor blog, ik heb genoten van jouw verhalen en mooie foto’s! 🥰
  12. Marga:
    Dank je 😇😇😇
  13. Mirjam:
    24 oktober 2020
    Fijn dat we het mee mochten beleven: alsof we een beetje mee mochten gaan!
    Rust lekker uit en op naar het volgende avontuur! 😘
  14. Marga:
  15. Paulien:
    24 oktober 2020
    Bedankt voor al je verhaaltjes. Het is een opsteker voor ieder mens.
    Het. Blijkt maar weer dat je met doorzettingsvermogen heel veel kan bereiken. Of je nu ziek bent of zo,n mooie fiets reis hebt gemaakt. Het antwoordt is en blijft je moet het zelf doen. En daar is positief blijven en geloven in je zelf toch wel het grootste sleutel woord. En dat lieve marga heb jij met je blogs bewezen. Dat we het gewoon kunne. Bedankt het was elke dag een feestje om ze weer te mogen lezen.
    Zie je . Alle liefs.
  16. Marga:
    Ah dank je Paulien, zo is het ❤❤❤😘
  17. Nelly Demmer:
    Genoten heb ik van jouw reis. Prachtig om te lezen en zeker ook de foto's. Dank je wel.
  18. Marga:
  19. Desiree:
    Met heel veel plezier je avontuur gevolgd
    Keek elke dag uit naar het dagverslag en de mooie foto’s
    Wel blij voor je dat je weer veilig thuis bent
  20. Marga:
  21. Marjan:
    dank je wel voor je mooie reisverslag, zo genoten van alle je verhalen,foto's en belevenissen onderweg.
  22. Marga:
    😇😇😇😊
  23. Alice:
    Bedankt voor je prachtige verhalen en foto's.
    Ik heb er van genoten.
    Het was interessant en supergezellig om te lezen. ☕🥐
    En wat leuk dat je zoveel andere fietsers ontmoet. 🚴‍♀️🚴‍♀️
    Wat heb jij een wilskracht echt geweldig. 💪💐
    En nu maar lekker uitrusten en nagenieten van je avontuur.
    Wat een prachtige herinnering heb je gemaakt! 😘
  24. Marga:
    Dank je, Alice 😘
  25. Dick van Leeuwen:
    Ik draai de rollen om, jij bedankt voor 't delen van jouw avonturen. De weilanden, koetjes, schaapjes,ijsvogels en gedenkwaardige plekjes. Hopelijk tot ooit!
  26. Marga:
  27. Mar schippers:
    En ik bedank jou voor je geweldige verhalen, en jou doel voor al die mensen die met deze ziekte geconfronteerd worden,
    het mooie bedrag voor kwf die ver over jou doel ging, hoe mooi is dat!
    aan jou kun je zien hoever je weer bent gekomen en deze prestatie neergezet hebt,
    je bent met recht en topper, ook ik ga je blogs missen en heb enorme bewondering voor je....
    Een welverdiende knuffel
    😇😇
  31. Grietje:
    Hi Marga,
    Ik heb genoten van je fietstocht en neem mijn petje voor je af.
    Wat zie je op de fiets toch mooie dingen voorbij komen, en de prachtige natuur waar je dan dubbel van kan genieten. Je hebt ons meegenomen in je avontuur en dat was een prachtige ervaring.
    Nu weer fijn thuis bij je gezin en dierbaren. Geniet nog lekker na van deze prestatie en wees trots op jezelf, ik doe het je niet na.
    Groetjes Grietje
  32. Marga:
    Dank je 😊😊😇😇
  33. Theo Schurink:
    Marga. Wat één kanjer ben je...diepe buiging voor je ondernemende actie.
    en heel fijn dat je gezond weer terug bent... met een hele rugzak vol ervaring
    en een overweldigend bedrag voor het goede doel..en een hele trotse familie 👌
  34. Marga:
    😊😊😇😇
  35. Pauline Hagen:
    Lieve, dappere Marga, Welkom thuis.
    Super gedaan. Ben zeer trots op jou.
    Dank je dat je dit voor zoveel mensen hebt gedaan. De wereld is door jou weer een stukje mooier geworden.
    Dikke kus.
  36. Marga:
    Dank je 😊😊😇😇😘
  37. Cor Bos:
    Hoi Marga,
    Nou het zit erop en je fietstocht is een groot succes geworden, het resultaat voor KWF mag er zijn.
    Hopen dat deze rotziekte door o.a. onderzoek in de komende jaren tot een verleden mag behoren.
    Jij hebt een belangrijke bijdrage hieraan geleverd door te laten zien dat kanker NIET het einde hoeft te betekenen, maar dat voor veel mensen er nog hoop en genezing mogelijk is.
    In bijna iedere familie komt deze ziekte wel eens voor, zo ook bij onze familie en het verdriet is dan onbeschrijfelijk. Maar we moeten net zoals de meeste (ex) patiënten vooral doorgaan en hopen op een nog betere en succesvolle behandeling in de toekomst.
    Het beste met je en nogmaals proficiat met het behaalde resultaat.
  38. Marga:
    Idd Cor!
    Dank he 😊😇
  39. Ferdinand Hoekstra:
    25 oktober 2020
    Super Marga! Thnx for the stories!
  40. Marga:
    😊😇
  41. Erika:
    25 oktober 2020
    Marga , super tof je prestatie! bedankt dat wij mochten meegenieten. Je bent een topper👍🏻 welkom in Almelo🙌🏻